Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Grävde fram en gammal bild från den tiden jag plåtade med Nikon (usch! hur kunde jag ;-) ).

Min favorittoning just nu, kvadruplex. :)

Hmm, är det mina ögon det är fel på eller flimrar bilden?

Bilagor

• tegelvägg400q.jpg
    tegelvägg400q.jpg
    73.7 KB · Visningar: 212
mohei skrev:
Grävde fram en gammal bild från den tiden jag plåtade med Nikon (usch! hur kunde jag ;-) ).

Min favorittoning just nu, kvadruplex. :)

Hmm, är det mina ögon det är fel på eller flimrar bilden?

Nikon är väl OK !? har dock aldrig haft en nää.

Men bilden är ju superfin eller hur!

Nikon har ju fått lite "hjälp" under den senaste tiden ... http://www.zeiss.com/C12567A8003B8B6F/GraphikTitelIntern/02/$File/02.jpg

mohei skrev:
Jag skrev i någon tråd på FS att jag sålde mina Nikonprylar för att satsa på Pentax. Sedan dess är jag nog klassad som lite ... ja hmmm. :)))

Page not found. :)

Asoo. Ok jag ser!

fem bilder i dag. Denna den sista. Alla från samma rulle. Varierande kvalitet men i alla fall! Det var det för idag

Bilagor

• fed5b5.jpg
    fed5b5.jpg
    37.2 KB · Visningar: 245
Den här blev å andra sidan inte så dum: en sen Parisnatt från förra året. Just nu sitter jag och klämmer på en nyankommen Zorki (1) så förhoppningsvis kan det bli lite mer gatufoton med "äkta" ;) utrustning framöver. :)

/Anders

Bilagor

• 2005-f09-20.micro.jpg
    2005-f09-20.micro.jpg
    38.4 KB · Visningar: 239
andgi skrev:
Den här blev å andra sidan inte så dum: en sen Parisnatt från förra året. Just nu sitter jag och klämmer på en nyankommen Zorki (1) så förhoppningsvis kan det bli lite mer gatufoton med "äkta" ;) utrustning framöver. :)

/Anders

Du har ju ngra ex från tidigare också!

har du köpt privat eller från ngn butik?

Min svarta mätsökare (och så fick jag in en katt in denna tråd också).

Bilagor

• mätsök.jpg
    mätsök.jpg
    74.9 KB · Visningar: 236
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar