Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gatufoto lör 21/1 Göteborg!

Produkter
(logga in för att koppla)
Titeln på detta är ju gatufoto. Vad händer när ett gäng fotografer är ute och går på gatorna (eller snarare på trottoaren) och passerar en fotobutik...
 

Bilagor

  • cbj06-011fs.jpg
    cbj06-011fs.jpg
    58.5 KB · Visningar: 205
Tror antalet glada fotografer tog dem lite med förvåning. :eek:)

Här kommer i alla fall en av mina bilder. Hittade en bra vinkel precis i uppfarten till hoppet.
 

Bilagor

  • img_4563_fs.jpg
    img_4563_fs.jpg
    45.8 KB · Visningar: 197
Tyvärr kan jag inte visa mina snyggaste bilder då de ska skickas till lilla årets bild. Så här lätt var det att plåta med den fast 200:an. ;)
 

Bilagor

  • snowboard.jpg
    snowboard.jpg
    44.8 KB · Visningar: 193
Speaekrn som pratade på under hela tävlingen...
Edit: Snygga bilder allihoppa!
 

Bilagor

  • speakern.jpg
    speakern.jpg
    27.4 KB · Visningar: 261
Senast ändrad:
hazard skrev:
Titeln på detta är ju gatufoto. Vad händer när ett gäng fotografer är ute och går på gatorna (eller snarare på trottoaren) och passerar en fotobutik...

Skönt med bildbevis på att 1) jag vänder ryggen åt tekniken; 2) ägnar mig åt gatufoto när motiven finns där jag står; och 3) utrustningen för gatufotobilder inte behöver vara dold eller diskret ;-)
 
Får väl slänga upp någon bild jag också ;) Hittade ju några av er. Och tappade sedan bort er ungefär lika fort. Men många bilder blev det.

Jag kan bara säga att jag är väldigt imponerad över hur mycket snowboardåkare kan studsa!

Och det känns som att man behöver träna en hel del på detta. Nästan 500 bilder tagna och det är måånga som är suddiga eller saknar kroppsdelar osv.. Men allt som allt en väldigt rolig dag. Hänger gärna på er hela tiden nästa gång.
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    53.9 KB · Visningar: 198
Senast ändrad:
Hejsan!

Sicken tur vi hade med vädret :D
Jag lägger upp några bilder efter helgen!
Imorgon bitti bär det av till Ramsviklandet....

Många hälsningar,
Michael Jönsson :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.