Annons

Gatufoto lör 21/1 Göteborg!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur ser planen ut? Samlas alla vid Gustav Adolf och går sedan upp till Chalmers med en gång eller blir det en runda i stan först??
Bra att veta om man ska åka till Chalmers direkt eller inte.
 
Min plan är: Samling vi Gustaf Adolfs torg 10:00, lite rundvandring mot chlmers (kanske spårvagn också:). Från att vi samlas så har vi 1,5tim innan tävlingen drar igång så vi hinner plåta lite på stan innan. Efter tävlingen kanske lite mer foto/fika(?).
Fyll på listan:
1, Fabian
2, Peter
3, ?
4, ?
 
1. Fabian
2, Peter
3, Janne
4, Tony
5, Kenneth? (Låter frågetecknet sitta kvar eftersom jag har lite bromsproblem med bilen, och måste kunna fixa detta under fredagen, det vill säga hitta en ledig verkstad som kan göra detta.)
6. ?
 
1. Fabian
2, Peter
3, Janne
4, Tony
5, ?
6. ?

Tyvärr, måste stryka mig på grund av nämnda problem med bilen. Det får väl bli en annan gång istället.
 
Jag kommer tyvärr inte heller att kunna vara med pga anda åtaganden. Trist eftersom jag fick mitt 24-105L i går och verkligen längtar efter att ta med den på en 'provtur'
 
Jag och min kompis Anders kommer med största sannolikhet befinna oss upp på Chalmers, men att vi troligen inte kommer att hänga med ut på fortsatt fotande och fika. Har tyvärr en del andra åtaganden på eftermiddagen.
 
Fabian Fogelberg skrev:
Dags att sticka ut och fota igen!
Min tanke är att vi möts vid statyn på Gustaf Adols torg klockan 10:00 lördagen den 21 januari. Har ni någon bra idé på någon slinga man kan gå så skriv det i tråden. Häng med! Mvh/Fabian Fogelberg


Måste ni flagga så tydligt för sån'a här trevliga, sociala fototräffar!! :)
Typiskt Göteborgare!!! ;)

Jag bara sitter här......
1000 mil ifrån... ;)


Hur som helst,
ha det så bra på sta'n! :)
önskar
Bengan
 
Jag kommer till Chalmers om

a) Andra åtaganden inte spiller över på denna tid (50% risk)

b) Vädret är bättre än idag.

Jag har nog ingen möjlighet att komma till kl10 vid Gustav adolf utan beger mig till CTH vid 11.30-tiden.

/Andreas
 
Hejsan!

Jag jobbar fredag natt så 10-tiden på lördag är lite tidigt....

Jag kommer definitivt vara vid Chalmers.


//Michael Jönsson :)
 
Kijana skrev:
1. Fabian
2, Peter
3, Janne
4, Tony
5, ?
6. ?

Tyvärr, måste stryka mig på grund av nämnda problem med bilen. Det får väl bli en annan gång istället.

Har ändrat mig - igen. Trodde nämligen inte att det skulle finnas några möjligheter till kollektivtrafik denna dag, lördagar brukar inte vara den optimala dagen för detta. Men si, Västtrafik ställer upp med en tur som angör Göteborg C/Ericsson-terminalen strax före 11. Syns vi inte där så syns vi vid Chalmers.

Edit: Enligt SMHI avtar snöandet framåt morgonen i Göteborg, med lättare molnighet under eftermiddagen.
 
Har vart och kollat in backen idag. Den var inte på långa vägar färdig en men det ser bra ut. Större än jag hade trott faktiskt.
 
Jo, den ser betydligt större ut. Det kör lastbilar i skytteltrafik här med snö, så om de skottar duktigt i natt så blir det nog backe av detta också.

/Andreas
 
Sådär, hemkommen och bytt till torra strumpor...

En första bild:
 

Bilagor

  • resize of cbj06-006r.jpg
    resize of cbj06-006r.jpg
    56.7 KB · Visningar: 251
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.