Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gatufoto lör 21/1 Göteborg!
- Trådstartare Fabian Fogelberg
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Peter: Jepp, klockan 10:00 vid gustaf adolfs torg. Hur många är vi nu? Och framförallt hoppas det inte snöar. :S (Mitt 200:ande inlägg!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Min plan är: Samling vi Gustaf Adolfs torg 10:00, lite rundvandring mot chlmers (kanske spårvagn också. Från att vi samlas så har vi 1,5tim innan tävlingen drar igång så vi hinner plåta lite på stan innan. Efter tävlingen kanske lite mer foto/fika(?).
Fyll på listan:
1, Fabian
2, Peter
3, ?
4, ?
Fyll på listan:
1, Fabian
2, Peter
3, ?
4, ?
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Jag kommer tyvärr inte heller att kunna vara med pga anda åtaganden. Trist eftersom jag fick mitt 24-105L i går och verkligen längtar efter att ta med den på en 'provtur'
Benganbus
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Dags att sticka ut och fota igen!
Min tanke är att vi möts vid statyn på Gustaf Adols torg klockan 10:00 lördagen den 21 januari. Har ni någon bra idé på någon slinga man kan gå så skriv det i tråden. Häng med! Mvh/Fabian Fogelberg
Måste ni flagga så tydligt för sån'a här trevliga, sociala fototräffar!!
Typiskt Göteborgare!!!
Jag bara sitter här......
1000 mil ifrån...
Hur som helst,
ha det så bra på sta'n!
önskar
Bengan
Kijana
Aktiv medlem
Kijana skrev:
1. Fabian
2, Peter
3, Janne
4, Tony
5, ?
6. ?
Tyvärr, måste stryka mig på grund av nämnda problem med bilen. Det får väl bli en annan gång istället.
Har ändrat mig - igen. Trodde nämligen inte att det skulle finnas några möjligheter till kollektivtrafik denna dag, lördagar brukar inte vara den optimala dagen för detta. Men si, Västtrafik ställer upp med en tur som angör Göteborg C/Ericsson-terminalen strax före 11. Syns vi inte där så syns vi vid Chalmers.
Edit: Enligt SMHI avtar snöandet framåt morgonen i Göteborg, med lättare molnighet under eftermiddagen.
Ixuspeter
Aktiv medlem