Annons

Gatufoto lör 21/1 Göteborg!

Produkter
(logga in för att koppla)

Fabian Fogelberg

Aktiv medlem
Dags att sticka ut och fota igen!
Min tanke är att vi möts vid statyn på Gustaf Adols torg klockan 10:00 lördagen den 21 januari. Har ni någon bra idé på någon slinga man kan gå så skriv det i tråden. Häng med! Mvh/Fabian Fogelberg
 
Ska på Nikon dschool vid svenska mässan mellan 12-14. Så man kan ju hänga på efter det när man har lärt sig lite mer om kameran...
 
Hej. Är det Dschool på D50 du ska gå på den 21/1?

Jag har nämligen funderat på dschool D50 men enligt Nikon fanns ingen kurs förrän 28/2 i Göteborg.
 
Yepp.
Fick detta mail häromdan

____________________________________
Hej!

Välkommen till vår introduktion av din Nikon D50 kamera i Göteborg lördag 21 januari 12-14.

Vi kommer att hålla till på Gothia Towers, Mässans gata 24 (mitt emot Liseberg).


Erbjudandet Nikon D50school utan kostnad gäller en person per inköpt D50.

Med vänlig hälsning

Nikon Nordic AB

Susanna Lindblad

Marketing coordinator
___________________________________________
 
Äntligen lite liv i Göteborgarna.

Som det ser ut nu så kommer jag att dyka upp. Den 21 funkar för mig iaf. Ett förslag till slinga skulle ju kunna vara att mötas vid Järntorget istället och hålla till där i kring.
 
Det verkar skoj Jörgen! Jan, vad tycker du om den idén? Kommer du vara där Jörgen? Kom igen göteborgare, var inte fega häng med ut och fota! :)
 
Kul ide,
Då får man ju öva lite sportfoto också, man kan ju kombinera detta med att gå en liten sväng efteråt i stan + eventuell fika naturligt vis
 
Fabian Fogelberg skrev:
Kommer du vara där Jörgen?

Självklart!!! Jag var där förra året och fota åt dem. Det är ju helt klart en möjlighet att fota duktiga åkare utan att behöva ta sig till fjällen eller behöva släpa med sig prylarna upp i backen. :)

Sedan lovar jag att det finns nog ingen som kommer att bli lyckligare än dom som arrangerar tävlingen om det börjar dyka upp bilder från tävling runt om på nätet. :)
 
Fabian Fogelberg skrev:
Dags att sticka ut och fota igen!
Min tanke är att vi möts vid statyn på Gustaf Adols torg klockan 10:00 lördagen den 21 januari. Har ni någon bra idé på någon slinga man kan gå så skriv det i tråden. Häng med! Mvh/Fabian Fogelberg

Hej.

Jag skulle gärna hänga på, men är tyvärr på ett 70-årskalas på lördag.

Men jag ville ändå svara på inlägget för att visa att jag tycker initiativet är bra. Och jag hoppas kunna hänga på vid annat tillfälle.

//Henrik
 
Om jag hunnit få mitt nya objektiv tills på lördag så kommer jag. Kul att träffa lite andra fotointresserade igen, förra gatufotograferingen tyckte jag var jättekul.

Och för dom som hinner är det givet att man fortsätter upp till chalmers på eftermiddagen.
 
Jag börjar också känna mig sugen på att vara med på lördag. Kommer dock utifrån så för min del vore det bra med något telnummer så vi kan hitta varandra.
 
Ok, just som det ser ut nu så är vi fyra kanske sex personer som ska med! Bra. Någon annan mötesplats eler ska vi säga statyn vid gustaf adolfs torg kl. 10:00 lördag? Och sen avfärd mot chalmers. Tävlingarna startar inte förren kl. 11:30. Agående chalmers så har jag fixat så att kanske några kan få stå inne på tävlingsområdet och fota. Kenneth mitt mobilnummer är: 0703823820 /Fabian Fogelberg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.