Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gamleby 2007 - Vem söker?
- Trådstartare Numeric
- Start datum
plusminusgurkan
Aktiv medlem
Jag tänker söka. Ska ta tag i det så fort jag kommer hem från min praktik i Stockholm.
Hur tror ni chanserna ser ut för att komma in?
Och då menar jag inte att ni ska bedöma mina bilder, de är inte särskilt representativa, utan bara i allmänhet. Hur många brukar söka och så typ?
Hur tror ni chanserna ser ut för att komma in?
Och då menar jag inte att ni ska bedöma mina bilder, de är inte särskilt representativa, utan bara i allmänhet. Hur många brukar söka och så typ?
Bonde
Aktiv medlem
Söker
Jag söker förmodligen till Gamleby igen, men min prioritet ligger på Broby Grafiska i Sunne!
Såg även att det fanns tid att skicka till Göteborg också, sedan hittade jag en folkhögskola i Norge som verkade väldigt intressant, Lofoten hette det tydligen.
Ola som är elev nu på Gamleby får fixa in oss alla hehe : )
Jag söker förmodligen till Gamleby igen, men min prioritet ligger på Broby Grafiska i Sunne!
Såg även att det fanns tid att skicka till Göteborg också, sedan hittade jag en folkhögskola i Norge som verkade väldigt intressant, Lofoten hette det tydligen.
Ola som är elev nu på Gamleby får fixa in oss alla hehe : )
a_lyckhammar
Aktiv medlem
Antal sökande
Förra året var det strax över hundra som sökte till KY, till GF sökte det runt 140-150 st.
Förra året var det strax över hundra som sökte till KY, till GF sökte det runt 140-150 st.
a_lyckhammar
Aktiv medlem
eder skrev:
Jag sökte GF !
Nån som vet när man får besked om man kommit in ? erik
Hej Erik!
Är inte säker på hur det är med GF, men för KY tog det ungefär två veckor eller så. Då kommer det dimpa ner ett brev om du får komma dit på intervju.
//A
eder
Medlem
a_lyckhammar skrev:
Hej Erik!
Är inte säker på hur det är med GF, men för KY tog det ungefär två veckor eller så. Då kommer det dimpa ner ett brev om du får komma dit på intervju.
//A
Okej,vad bra då vet jag ungefär iaf !
Har du gått på kungsmad Andreas ?
a_lyckhammar
Aktiv medlem
eder skrev:
Okej,vad bra då vet jag ungefär iaf !
Har du gått på kungsmad Andreas ?
Yes, gick ut i somras... har vi träffats förrut??
//A
a_lyckhammar
Aktiv medlem
Numeric skrev:
Det ryktas att Ky-brevet är nära nu...
Ryktet går jah, ett tips. Kolla brevlådan nu i dagarna =)
a_lyckhammar
Aktiv medlem
Numeric skrev:
Och timmen senare dipmer det ner genom postfacket. Ett positivt svar.
Vem kom in? Ge er till känna!
Grattis Eric! Har du tänkt tacka ja?
Numeric
Aktiv medlem
a_lyckhammar skrev:
Grattis Eric! Har du tänkt tacka ja?
Tack tack! Ja, jag har tänkt sätta igång med uppgifter iaf. Sen så söker jag asistentplats i stockholm me... Så vi får se vad det blir.
Va inte vi i samma intervjugrupp förra året du och jag?
a_lyckhammar
Aktiv medlem
Numeric skrev:
Tack tack! Ja, jag har tänkt sätta igång med uppgifter iaf. Sen så söker jag asistentplats i stockholm me... Så vi får se vad det blir.
Va inte vi i samma intervjugrupp förra året du och jag?
Hmm, har riktigt kasst minne, men jag tror det?
Vad är det för uppgift ni har fått i år?