Annons

Gamleby 2007 - Vem söker?

Produkter
(logga in för att koppla)
vem mer har blivit kallade till GF, GE ER TILL KÄNNA GENAST...så att jag kan se vem jag ska skrämma upp nästa vecka.

Miii fan vad kul att träffa nytt folk! :)
Bäst att fixa boende redan nu, lägenheterna som finns lär ju gå åt som smör i solen :S

jag kom också in.
skönt att slippa vänta på brevet längre ; )
ska också försöka bosätta mig på åbyhöjden.
vad jag hört så ska det vara ganska lätta att fixa lägenhet där mtp att alla som slutar också flyttar ut.
pratade med en kille på intervjuven som sa att han stått i deras bostadskö i 1 vecka innan han hade en lägenhet.

kul att träffa (även om det är på nätet) lite folk som ska gå nästa år : )

Jag och Andreas som är kompisar sen tidigare ska dela på en trea på prästgårdshöjden. Blir gött...

Jag kom in också =)
Det blir väl Åbyhöjden som gäller för mig med. Ska bli hur grymt som helst.

jag kom in

ska alla på på åbyhöjden? jag fick en lägenhet direkt faktiskt. ska bo på fasanvägen. syns i augusti då!

hörde ifrån ingelen nyss att det bara var runt 5 tjejer som kom in.. jag har inte fått brevet med alla klasskamrater men det skulle komma snart

relight skrev:
hörde ifrån ingelen nyss att det bara var runt 5 tjejer som kom in.. jag har inte fått brevet med alla klasskamrater men det skulle komma snart

Fem tjejer. Illa! :( Hoppas GF förbättrar statistiken (och festerna).

nån som hört nåt mer om tjejerna?
fått mer papper?

fick en lägenhet på åbyhöjden igår iaf...

boon skrev:
nån som hört nåt mer om tjejerna?
fått mer papper?

fick en lägenhet på åbyhöjden igår iaf...

jag tror att hon förhastade sig lite, de har väl väntat med att skicka ut tills det är klart med vilka som betalat eller ej. det kanske dröjer någon vecka till om nån har tackat nej..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar