ann elisabeth
Aktiv medlem
Ja men hallå! Här har det skrivits mer än jag orkar läsa medans jag varit på jobbet. Det jag flera gånger lagt märke till är att många av bilderna som vi ska bedöma också återfinns bland nyinlagda bilder. Hur kan den som just laddat upp sin bild tro att den är bland de bästa på fotosidan? Det jag ser i mitt inre ang. gfs är att där ska bilder ligga som har fått en allmän uppmärksamhet ev. populäritet. Till dig som vill ha in en bild i galleriet: Har du en bild som fick mycket positiv respons? Har många tittat på den? Fick den många positiva kommentarer?
När jag går igenom väntande bilder brukar jag också gå igenom alla nya bilder. Så gott som alltid hittar jag samma bilder där med 0 visningar och 0 kommentarer!!!! Ja men fattar ni vad jag menar??? Gfs används ju som en vanlig pool av många. Med risk att många blir arga på mig, men tänk er för och lägg bilden i vanlig pool först. Gfs skulle ju innehålla det bästa av bilder.
När jag går igenom väntande bilder brukar jag också gå igenom alla nya bilder. Så gott som alltid hittar jag samma bilder där med 0 visningar och 0 kommentarer!!!! Ja men fattar ni vad jag menar??? Gfs används ju som en vanlig pool av många. Med risk att många blir arga på mig, men tänk er för och lägg bilden i vanlig pool först. Gfs skulle ju innehålla det bästa av bilder.