Makten skrev:
Nä, man behöver ju egentligen inte någon sådan pool alls, om vi nu ska tala om problem. FS är Sveriges största fotoforum, och jag tycker att man kan kräva lite vettig funktionalitet och service, eller? Det är ganska mycket olika saker som verkar ligga på hög som det aldrig blir något av tyvärr. Och ofta är det saker som antagligen inte alls tar särskilt lång tid att fixa. Jag tror att problemet är att herrarna som driver sidan inte vill sitta med den på fritiden, vilket man ju kan förstå. Men då kanske man bör leta upp någon som vill pula och fixa lite. Bara en sån sak som att om man anmäler en tråd som ligger i fel forum så händer det inget på flera dagar ibland. Såna skitsaker kan man låta utvalda medlemmar hålla koll på, så att redaktionen kan göra viktigare saker. Hur många "forumvärdar" finns det till exempel? Två?? Själv sitter jag vid datorn väldigt mycket och är moderator på två forum, helt gratis. Det måste ju finnas hur mycket folk som helst som är villiga att hjälpa till.
Många bäckar små av störande detaljer blir till sist en stor å av problem.
Tillägg: Nu bryr jag mig inte nämnvärt om Galleri FS, utan det är en principfråga om hur Fotosidan fungerar i sin helhet. Småknas här, småknas där.