Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Göteborgsvarvet lördag?
- Trådstartare Kijana
- Start datum
Dalcar
Aktiv medlem
Samma här men frågan är var man ska fota blir ju sjukt mycket folk
Startar 13:30
http://www.goteborgsvarvet.com/Global/Kartor/Karta Varvet_2010_0513.pdf
Startar 13:30
http://www.goteborgsvarvet.com/Global/Kartor/Karta Varvet_2010_0513.pdf
Johan Ahlbom
Aktiv medlem
Var snälla och berätta var ni ska stå med era kameror så att jag kan se till att se snygg ut när jag springer (går/lunkar/haltar/kryper) förbi
Samma här
Maximus3D
Aktiv medlem
Jag vet faktiskt inte än vars man skulle samlas, men kanske vid starten när de börjar kan ju vara ett lämpligt ställe att börja på och sen när de löper genom centrum på några ställen borde också vara schysst ställe, speciellt då innan för många hunnit bli trötta och sega. Man bör fota dem när de håller rimlig hastighet så man har en chans att fånga dem i skärpa samtidigt som man kan motionblurra bakgrunden en aning.
Intressanta ställen är väl också runt vattenhålen där de brukar kasta vatten på varandra och över sig själva, där borde man kunna få schyssta bilder på löparna. Sen så finns det väl ställen efter vägen där det smalnar av och det blir ganska trångt, då borde man kunna få intressanta foton där också.. tror jag.
/ Magnus
Intressanta ställen är väl också runt vattenhålen där de brukar kasta vatten på varandra och över sig själva, där borde man kunna få schyssta bilder på löparna. Sen så finns det väl ställen efter vägen där det smalnar av och det blir ganska trångt, då borde man kunna få intressanta foton där också.. tror jag.
/ Magnus
Blurra
Aktiv medlem
För att klämma in lite mer aktiviteter här =) samma dag !
Gigantisk Spontanfest i Göteborg - Lördag 22 Maj
http://www.facebook.com/event.php?eid=120694874629224&ref=search&sid=782435897.1997196191..1
Gigantisk Spontanfest i Göteborg - Lördag 22 Maj
http://www.facebook.com/event.php?eid=120694874629224&ref=search&sid=782435897.1997196191..1
Kijana
Aktiv medlem
Var snälla och berätta var ni ska stå med era kameror så att jag kan se till att se snygg ut när jag springer (går/lunkar/haltar/kryper) förbi
Ja, (eller om ni vet det redan nu) tala om vilka startnummer ni har så kan vi hålla utkik.
Kijana
Aktiv medlem
Vad säger ni om att samlas vid Gustaf Adolf klockan 12?
Ja, det är lite god tid före, men dels hinner vi bestämma om vi ska transportera oss någonstans och dels få tid att göra det.
Personligen är jag väl inne på att fota i centrum, men även att hålla mig någonstans i närheten av målgången på Slottskogsvallen.
Kan tänka mig att det går att få bra bilder vid Eriksberg, men man ska ju transportera sig emellan olika platser också. Inte det lättaste.
Ja, det är lite god tid före, men dels hinner vi bestämma om vi ska transportera oss någonstans och dels få tid att göra det.
Personligen är jag väl inne på att fota i centrum, men även att hålla mig någonstans i närheten av målgången på Slottskogsvallen.
Kan tänka mig att det går att få bra bilder vid Eriksberg, men man ska ju transportera sig emellan olika platser också. Inte det lättaste.
Johan Ahlbom
Aktiv medlem
Ja, (eller om ni vet det redan nu) tala om vilka startnummer ni har så kan vi hålla utkik.
61984 har jag, snyggaste bilden på mig vinner en heldags studiofotokurs
MVH johan
Maximus3D
Aktiv medlem
Puh! jag kom precis hem från kaoset inne i stan. Många bilder blev det heh.. hur många som är användbara får vi se snart. Det var skoj att möta er andra i gänget där och käka hamburgare vi får ta och göra om detta snart igen då med ett större gäng.
Bilder kommer snart..
Edit: Kollade precis kameran nu och jag fick med mig hem 1259 bilder inklusive några videoklipp.
/ Magnus
Bilder kommer snart..
Edit: Kollade precis kameran nu och jag fick med mig hem 1259 bilder inklusive några videoklipp.
/ Magnus
Senast ändrad: