Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fuji Negativ Färgfilm
- Trådstartare smislo
- Start datum
wipe
Aktiv medlem
Hej!
Kolla hos Cyberphoto. De lär ha låga priser. Gå in i menyn "Fototillbehör" till vänster på deras hemsida.
Kolla hos Cyberphoto. De lär ha låga priser. Gå in i menyn "Fototillbehör" till vänster på deras hemsida.
sMitternacht
Aktiv medlem
De filmerna finns inte hos cyberphoto, men http://www.scandinavianphoto.se har dem.
edit: såg inte att du skrev utom scandinavian photo...
edit: såg inte att du skrev utom scandinavian photo...
smislo
Aktiv medlem
Jag brukar köra bröllop med FUJI REALA och brukar köpa det hos CF.
Tänkte testa de verkligen professionella filmer från FUJI (mest pga. 160 vs. 100ASA), men CF har inte dessa. SP tycker jag är onödigt dyra jämfört med CF som dessutom tar mycket mindre pengar i frakt när man beställer bara filmer.
Troligen kommer att köpa dessa på YFO efter butiken finns i Malmö och priser är detsamma som hos SP fast man slipper porto.
Tänkte testa de verkligen professionella filmer från FUJI (mest pga. 160 vs. 100ASA), men CF har inte dessa. SP tycker jag är onödigt dyra jämfört med CF som dessutom tar mycket mindre pengar i frakt när man beställer bara filmer.
Troligen kommer att köpa dessa på YFO efter butiken finns i Malmö och priser är detsamma som hos SP fast man slipper porto.
TBStoor
Aktiv medlem
Jag skulle också välja Reala istf. för 160 serien. Testade 160C o tyckte att den var "blekt" opersonlig. 400H tyckte jag också mkt om, men kontrastrik är den inte.
En god vän använde Reala just för ett bröllop och både han och brudparet var mycket nöjda.
Fujis 800 kanske inte skulle vara så dum om det blir mörkt i kyrkan!
En god vän använde Reala just för ett bröllop och både han och brudparet var mycket nöjda.
Fujis 800 kanske inte skulle vara så dum om det blir mörkt i kyrkan!