ANNONS
Annons

FS Galleri

Produkter
(logga in för att koppla)
det fanns folk innan mig som hade liknande funderingar... hmmm
ligger här på samma forum

länken.... http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=99213

om jag går igenom detta forum har en känsla att hittar fler exemplar
ingenting har gjorts, detta gör mig ännu mer misstänksam för orsaken
varför utvalet hålls så hemligt, och det finns ingen direkt länk till Galleri
på första sidan... hmmm

Jag säger ärligt.... jag litar inte på att urvalet sker på antal lämnade röster i slussen, tyvärr. Jag efterlyser lite statistik.

Är vi en konspirationsteori på spåren? Statistik och genomlysning är aldrig fel, det håller jag med om, men att FS-crew medvetet för oss medlemmar bakom ljuset och publicerar vad de vill i GFS...nej, det håller jag för högst osannolikt.

om jag går igenom detta forum har en känsla att hittar fler exemplar
ingenting har gjorts, detta gör mig ännu mer misstänksam för orsaken
varför utvalet hålls så hemligt, och det finns ingen direkt länk till Galleri
på första sidan... hmmm
Det finns ju visst en länk till GFS på första sidan, vad pratar du om nu?

vad tar ni betalt för? underhållningen av site kostar inte så mycket... halllllåååå!!!!!

När jag läser detta blir jag näst intill irriterad.

Vad har du för belägg för det här påståendet? Vet du hur stor serverfarm FS har? Vet du hur mycket diskar FS har? Vet du i så fall vad dessa kostar? Jämför nu inte med hobbyprylar som man kan köpa på Siba eller liknande!

Vet du vad det kostar att driva en serverhall? Med backup, kylning, el och reservel. Lägg då till att det ska vara en säker serverhall med inbrotts- och brand-skydd.

Vet du vad det kostar för ett företag att köpa FET dedikerad bandbredd?

Vet du hur ekonomin ser ut på företaget FS?

Vet du hur många anställda FS har?

Jag kan stapla hur många frågor som helst, tror dock inte att du har svaret på en enda av ovanstående frågor. Med andra ord så vill jag påstå att du är helt ute och cyklar om jag nu får uttrycka mig så.

jag har nämnt mina funderingar
det glädjer mig att ni börjar tänka själva, äntligen

varför så många svar nu? ämnet gäller att förbättra sammanställning av
jury och ändring av motivation,
bara några vågade uttala sie om detta, de flesta läser och följer utvecklingen som
har stannat pg av 'chefernas' guru fasoner!

men när det gäller fakta som jag har nämnt har ni plötslig mycket att säga...
jag föreslår att ni startar ett nytt ämne om detta

vi disskuterar här om gfs så jag blir tacksam att ni inte ändrar innebörden av ämnet
tack!

BTW därför tänker jag inte svara på frågor som leder till att disskutionen flippar ut åt ett annat håll. Basta

vi disskuterar här om gfs så jag blir tacksam att ni inte ändrar innebörden av ämnet
tack!

BTW därför tänker jag inte svara på frågor som leder till att disskutionen flippar ut åt ett annat håll. Basta

Jag replikerade bara på ett påstående från dig...

Tar detta som en bekräftelse på att du inte hade en aning om vad du uttalade dig om.

tack!

Alla svar berör ju GalleriFS, det är bara det att svaren inte stödjer din konspirationsteori.

Nu är jag helt OT och detta har naturligtvis ingenting med tråden att göra.

Men jag har funderat på detta, appropås ingenting: det kanske känns skönt att figurera på fotosidan med ett antaget namn. Jag testar det själv med detta inlägg.

Naturligtvis påstår jag inte att någon här skulle göra det. Så få nu inte för er att söka på vissa namn via olika databaser, eniro och sökmotorer, i Sverige och utomlands, det lönar sig inte. Risken är nämligen stor att du blir besviken, namnet kanske inte finns registrerat någon annastans i hela världen, förutom här på fotosidan. Snopet!

Nu är jag helt OT och detta har naturligtvis ingenting med tråden att göra.

Men jag har funderat på detta, appropås ingenting: det kanske känns skönt att figurera på fotosidan med ett antaget namn. Jag testar det själv med detta inlägg.

Naturligtvis påstår jag inte att någon här skulle göra det. Så få nu inte för er att söka på vissa namn via olika databaser, eniro och sökmotorer, i Sverige och utomlands, det lönar sig inte. Risken är nämligen stor att du blir besviken, namnet kanske inte finns registrerat någon annastans i hela världen, förutom här på fotosidan. Snopet!
Men så länge man har en välliknande profilbild så är det ju inget problem...

... Så få nu inte för er att söka på vissa namn via olika databaser, eniro och sökmotorer, i Sverige och utomlands, det lönar sig inte. Risken är nämligen stor att du blir besviken, namnet kanske inte finns registrerat någon annastans i hela världen, förutom här på fotosidan. Snopet!

Fortfarande OT: slump eller inte men det finns i princip bara en medlem på FS som felstavar appropå ;-)

Fortfarande OT: slump eller inte men det finns i princip bara en medlem på FS som felstavar appropå ;-)
Mer OT: Räknar du med dig själv då apropå din egen felstavning? :)

Enligt SAOB kommer ordet från "a propos". Apropå verkar vara den vedertagna stavningen men Claudius är ju nära ursprungsordet.

tack tiberius :)

Hej
passar på att informera er att Administration vill att jag försvinner från den här siten. Sedan jag startade ämnet De tvingar mig att ändra mitt namn, email adress genom att stänga tillträde till alla funktioner här på sida.
Här har ni den verkliga demokrati som råder på den här sidan. Har du ett åsikt som inte stämmer med deras... får du konsekvenser. Nazistiska fasoner.... har du inte ett svenskt namn är du inte välkomen här. Rena diskriminering.

Inga mail med mina bevakningar kommer länge...
....nu har programmet accepterat Qvist... hmmm.... fast detta är inte mitt namn....

BTW, varför ska man leta efter personer på eniro... vad har det med bilder att göra???

Senast ändrad:
Nu går du fan över gränsen!!!

Att ha åsikter är en sak, men att börja anklaga folk för att ha nazistiska fasoner, då har du sannerligen passerat gränsen för vad som är acceptabelt!!!

/Arne

urklipp från grundregler

Språk och personangrepp
Använd ett rimligt språk och angrepp på person, etnisk tillhörighet och religion är naturligtvis inte tillåtet.

IRONI bör undvikas
Tyvärr fungerar ironi ytterst dåligt i skrivet sammanhang. Därför bör ironi i största möjliga mån undvikas. Vill du vara ironisk kan det vara nödvändigt att markera med detta med någon form av smileys eller text (ironisk) för att klargöra.

Driv diskussionerna framåt
Lite andra viktiga rekommendationer, för att hålla kvaliteten på trådar/kritikkommentarer uppe. Om du inte har något konstruktivt att säga så säg inget. Att skapa inlägg för skapandets skull leder ingenstans. Skriv kreativa inlägg som flyttar frågan framåt, istället för att bara säga emot. Motivera dina åsikter och tänk till innan.

Respektera andras åsikter
Ibland har andra medlemmar helt andra åsikter. Ibland måste man respektera det.

och en regel till som låter nästan skrämande... ushhh

Spårningssystem

Eftersom vi insett att vi måste kunna spåra vad medlemmar gör på fotosidan (eftersom en hel del missbrukande och brott reglerna förekommit) så har vi ett avancerat spårningssystem, där vi kan spåra vad olika medlemsprofiler gjort. Att bli medlem på fotosidan.se innebär att du accepterar detta. Denna spårningsinfo är inget som kommer publiceras publikt utan endast ett verktyg för redaktionen.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar