Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoutmaning - fota en slips!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kompositionen är fel, den är centrarad vilket är ett stort nono. Bakdelen av en bil sticker in i bilden. Färgerna är bleka och modellen blundar.

Ungefär allt som definierar en semesterbild enligt tidigare diskutioner. Dina andra bilder du laddat upp håller betydligt högre klass och därför undrar jag varför du laddat upp denna bild som ligger en bra bit efter dina övriga bilder.

Mvh
Maverick

Maverick skrev:
. Dina andra bilder du laddat upp håller betydligt högre klass och därför undrar jag varför du laddat upp denna bild som ligger en bra bit efter dina övriga bilder.

Antagligen för att det är en skojbild med polarna... En ploj helt enkelt

Maverick skrev:
Kompositionen är fel, den är centrarad vilket är ett stort nono. Bakdelen av en bil sticker in i bilden. Färgerna är bleka och modellen blundar.

Ungefär allt som definierar en semesterbild enligt tidigare diskutioner. Dina andra bilder du laddat upp håller betydligt högre klass och därför undrar jag varför du laddat upp denna bild som ligger en bra bit efter dina övriga bilder.

Mvh
Maverick

Jo det är en plojbild precis som Linus säger, eftersom jbomelin är med på fotosidan också...
Och sen är den faktiskt typ 4de bäst av alla som har laddats upp i tråden, så ja...

Snart dags!

Ber om ursäkt över att jag varit ganska tyst angående slipsutmaningen, men jag har lindrigt sagt haft en hel del att stå i. Flytt från Sthlm, uppsägning från jobb, bröllop (inte mitt dock) och stort 30 års kalas (mitt). Uppepå detta har jag börjat plugga på högskolan i Kalmar, men någon bostad får jag inte tag i så alla mina prylar ligger nerpackade i väskor, påsar och kartonger hos mina föräldrar. Och som grädde på moset har min dator lagt av efter ett elakt virusangrepp (pust).

Men men, nog med bortförklaringar, snart är det den sista augusti och dags för slipsutmaningen. Alla som har tagit bilder får gärna mejla mig.

Hälsningar
Joakim, snart hjärtinfarkt, Johansson

Snart så är det den stora dagen D inte så många timmar kvar...*ler*
Någon som har en rent praktisklösning avar vi gör av bilderna..? Kanske ingen intresserad längre?

nä vem vet..får väl lägga dem i album och länka hit kanske....det är mer än 19 min...har väl morgondagen på oss till midnatt då det går över tll första sept..

Var är alla andra bilder då? Det var ju väldigt många som var hur entusiastiska som helst och välde ut superlativ om ideén i början på tråden...

Det är helt ok...Ser att den har blivit lika motagen som våra andra...*ler*. Kan ju säga och konstatrera att vi är en tapper skara som har åstakommit något enligt de föreskrivna reglerna till skillnad från det stora talet andra...

Jag har inte riktigt fattat hur den här tävlingen går till men jag vill också vara med! Nu lägger jag ut min slipsbild. Den finns här.

va kul..ju fler destå roligare. Tycker det är spännande att se dessa bilder och se hur man kan använda ett föremål som inte är så spännande och få den spännande med hjälp av lite fantasi och expriment..

Såg just att det finns ett Forum som heter "Tema-utmaningen". Kanske den här slipshistorien skulle ha legat där i stället för att vara lättillgängligare?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar