Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Trollhättan med omnejd.

Produkter
(logga in för att koppla)
sketans.... Är ute på bröllopsjobb den helgen, men om vädret är tilltalande så är det inte omöjligt att jag åker efter er om ni fortfarande är ute på kvällen om jag får en stund...

//Peter

Har inte varit ute på nätet så mycket under semestern men här jag det ju hänt grejer...kul!

Jag sätter också upp mig på intresselistan om det blir den 25:e. Den 26:e ska sambon till värmland och tävla med bilen, så den dagen kan inte jag.
Känner mig lite tveksam till nattfoto eftersom sambon ska iväg tidigt på morgonen och jag bör vara någorlunda utvilad kl 7 när sonen brukar vakna och kräva att jag ska med upp och leka.
Men blir det dagtid så...

1. Tobias Sjöstrand
2. Jörgen Stjernström
3. Per Frykner
4. Ola Svanberg
5. Therese Nilsson
6. Carina Olander

Nä nattfoto kan jag nog hoppa över men jag tar gärna kväll, speciellt om det är fint väder, men ska vi kompromissa lite då och ta eftermiddag och de som vill fortsätter bara? Vad är eftermiddag förresten...15-16tiden?

Finns det fler idéer om plats eller ska vi försöka samsas om nåt av förslagen?

Hej
Jag tar också helst eftermiddag, kanske åka efter lunch?
Skall vi satsa på Marstrand?
Samåkning?

/Tobias

Ja, Marstrand funkar för mig med och jag orkar vara ute hela dan så mig spelar det ingen roll när vi träffas men efter lunch låter bra.

Själv siktar jag även in mig på kvällsbilder.

Har vi nån backup ifall det blir asdåligt väder? Studiomöjligheter eller dylikt?

Samåkning den 25:e?

Finns det någon jag kan samåka med från Thn till o från Marsstrand den 25:e? Em, kvällsfoto, ej natt.
/Carina

Peta till dem med ett mail, det är inte säkert att de sett tråden uppdateras.
Kan du ta dig till Uddevalla annars kan du få åka med mig.

Jag får tyvärr avstå denna gång.
Har inte varit hemma mycket på sistone, förra helgen deltog jag i 24-timmarstävlingen vid Delsjön så det är inte direkt läge att vara borta halva lördagen. ;)

Two down. Hur många är vi kvar? 5 st va?

Tobias?, Carina, jag, Ola och Ingemar om vädret blir bra.

Tobias, du var väl från Trollhättan? Carina behöver nån att åka med! :)

Jag har mailkontakt med Tobias och han verkar vara den siste som är kvar att möjligen samåka med så om inte han åker så blir det väl tyvärr ytterligare two down.
Olas mail har inte gått att nå men han skulle väl ändå stanna natt?

Hej

Min syster har precis fått barn så eventuellt skall vi ditt på lördag. Jag vet inte det ännu.
Men om inte så kan vi så klart samåka....
Jag återkommer så fort jag vet.
/Tobias

Jag kommer :)

Jag ska på ett kalas i Stenungsund först! annars kunde någon åka med mig.
Jag kommer att vara på Marstrand ca 16,30.

Jag är allt bra sugen på att komma också... Får se om jag kommer loss från familjen, som nog gärna vill ha mig hemma när man annars jobbar de flesta lördagar. (Varför gifter sig inte folk på en.... onsdag??)

Jag hoppas att jag kan vara med en stund!!

Mvh /Peter

Ok! Men ska vi göra så här då Carina, att jag tar svängen om Trollhättan och så åker vi på den sidan ner till Kungälv? Så hämtar jag upp dig?
Så jäkla mycket längre blir det ju inte och det är inga problem för mig.
Ska vi säga vid 13.30-tiden?

För övrigt ser jag fram emot att träffa både Peter (om han kan smita dit en sväng), och er andra igen. Tror det blir kul!

Ola: Ska vi möta upp dig nånstans där ute?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar