Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Trollhättan med omnejd.

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack Birgitta för den rätta vägbeskrivningen. Jag kollade Eniros vägbeskrivning i förra veckan och förundrades över att Villa Björkås inte låg på Björkåsvägen men det gör den alltså då.
Tack!
 
Bra initiativ

Bra initiativ av er att anordna en fototräff.

Blir det bara hyfsat väder funderar jag på att dyka upp också.

Trevligt att besöka något nytt ställe som man inte varit på tidigare.


Men sol är trevligare än regn, för ärligt talat så tycker båda kameran och jag att regn är besvärligt.

Så vi får hoppas på någorlunda väder.


MVH
 
Aj, vad synd! Jag som inte är hemma i morgon... Annars bor jag granne med villa björkås och hade mer än gärna delat en dag med er...

Om ni vill komma ut i naturen, så kan jag rekommendera björkås trappor som ligger ett stenkast ifrån herrgården.

mvh /Peter
 
Men vänta nu mitt i sluttampen!

Är vi på väg till Björkås eller till Bergagården??

Jag åker dit näsan pekar så säg bara till...någon! Snälla! ;)

Ok, jag har pratat med Ingemar och han möter upp mig här i Uddevalla kl. 10 och så åker vi mot vart vi nu ska.
Carinas mobil har jag också. Även Jonis tror jag om han fortfarande ska med.
 
Har precis pratat med Tesa och vi spikade att 10.30 imorgon möts vi på Bergagårdens parkering och där bestämmer vi vidare om vi stannar där eller vart vi tar oss sen.

Håll tummarna för att det blir uppehåll och vindstilla :)

Vi blir....
1. Tesa
2. Ingemar
3. Carina

Jonis?
Björn?
Kommer ni med?
 
Svall-Verona skrev:
Har precis pratat med Tesa och vi spikade att 10.30 imorgon möts vi på Bergagårdens parkering och där bestämmer vi vidare om vi stannar där eller vart vi tar oss sen.

Håll tummarna för att det blir uppehåll och vindstilla :)

Vi blir....
1. Tesa
2. Ingemar
3. Carina

Jonis?
Björn?
Kommer ni med?

Och Per Frykner. Kanske?

Vi syns imorgon! :)
 
Lyckad Fototräff

Efter den regniga natten blev det uppehåll när vi träffades på bergsgården under förmiddagen.

Vi (5 personer) började med en fika och lärde känna varandra.

Sen ut och fotade 2 olika vattenfall, en park och sist grottor.



Tack för en trevlig fotodag.



MVH Ingemar
 

Bilagor

  • fotogrupp.jpg
    fotogrupp.jpg
    93.7 KB · Visningar: 182
Ett stort tack till er alla för en trevlig fotodag!
Det var förhoppningsvis inte sista gången vi träffades så här.
Jag har lagt in några bilder i mitt album "Natur" för den som har lust att titta.

Godnatt!
/Carina
 
Tack för igår alla som var med! Det var trevligt och jag hoppas vi gör om det igen.

Bilderna tycker jag du lyckats bra med Carina!
Tveksamt att mina blev lika bra, jag har inte vågat titta på dem än! :)
Sitter just nu och laddar shuffle:n med lite musik för att ge mig ut och leta motiv.
 
Vad kul attni fick en bra dag och lyckade bilder i bagaget med hem. Nu kanske det kan bli lite mer aktivitet runt fyrstad.

/Jan
 
Nääj, hade ni fototräff typ 500m från där jag bor och missade det.....
Synd, hoppas det blir fler träffar då dyker jag upp också..

/Tobias
 
Funderade på hur intresset är för en ny träff, ca två månader efter förra träffen?

Som ni ser ovan så missade jag förra träffen så jag tycker det hade varit trevligt med en träff nu i slutet på augusti.
Helgen den 25-26 augusti har jag inget inbokat så vad säger ni om någon av de dagarna?(1-2/9 är jag bortrest).
En träff någonstans i trakerna runt Trollhättan, Vänersborg eller Uddevalla, jag är öppen för förslag.

/Tobias
 
Bra, skall vi preliminärboka den 25/8 och se om fler vill vara med det datumet???
Några förslag på platser att besöka?

/Tobias
 
Anmäler mig till intresseskaran. Har svårt att se att jag säkert är ledig den helgen än, men är klart intresserad om det så är.
 
Intresselistan växer :)

1. Tobias Sjöstrand
2. Jörgen Stjernström
3. Per Frykner
4. Ola Svanberg
5. Therese Nilsson

Förslag besökplatser
Trollhättan: slussarna, gamledalen(gamla slussarna) + slusscafet :)
Uddevalla: Gustavsberg, nya strandpromenaden
fler förslag?
/Tobias
 
Stångehuvud, Lysekil eller kanske Marstrand till och med som Ola pratade om på förra träffen?
Vore najs med kvälls/nattbilder därifrån faktiskt, både från gator och hus men även havsvy.

Nya strandpromenaden i sig är väl "sådär". Då får man ju ta hela turen till Gustavsberg och runt berget till Lindesnäs också tror jag för själva nya bryggtrallen i början ger inte så mycket mer än motion (tycker jag vill säga! :) ).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.