Svall-Verona
Aktiv medlem
Verkligen snällt Tesa! 13.30 blir bra...vi kan ju höras på telefon imorgon (fredag) och bestämma var vi träffas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
peter_wahlström skrev:
Ser ut som ni hade en riktigt fin dag! Hoppas att jag kan sluta upp nästa gång. Vart och när det nu kan bli...
Är det någon som är intresserad av studio/ljussättning? Varför inte flytta studion utomhus och prova på ljussättning i befintligt ljus på en gammal risig industritomt eller strandnära område? Att fota varandra kanske ingen ställer upp på, men om man kunde få tag på någon som vill bli fotograferad så kanske det är annorlunda? Bara en idé...
Mvh /Peter
peter_wahlström skrev:
Är det någon som är intresserad av studio/ljussättning?
Mvh /Peter [/B]
Svall-Verona skrev:
Jag är också intresserad om tiden passar.
Har aldrig fotat studio vare sig ute eller inne och har ingen utrustning att bidra med men jag är gärna med och tittar på om inte annat, alltid lär man sig något.
peter_wahlström skrev:
Vi kan ha det som en workshop och prova oss fram och leka med olika ljus och situationer.
peter_wahlström skrev:
Vi kan ha det som en workshop och prova oss fram och leka med olika ljus och situationer. Det går ju att köra inomhus också, men jag tycker grejjen är just att prova på ute-fotografering. Det är inte lika vanligt och det är fantastiskt att kunna använda blandat ljus!
Utrustning har jag som vi kan använda. Alla som har kamera med "standard" blixtsko (typ canon, nikon) eller PC-uttag kan använda blixtarna. (med den utrustning som jag har) Annars går det att låna kamera.
Modeller kanske är det största problemet...? Nån som vet någon eller några som är pigg(a) på att ställa upp??
mvh /Peter