Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff med Halle/Hunneberg som mål.

Produkter
(logga in för att koppla)
Nytt försök!

Jag tänker göra ett nytt försök att få lite morgonsol på lördag, eftersom det var lite mulet på träffen. Väderkartan visar för närvarande också att det ska vara 0-gradigt och helt klart på morgonen, så chansen för dimma/sol över sjön lär vara överhängande!!!

Jag tänkte åka upp mellan 07:00-09:00 om det är någon som är sugen att hänga på... En kopp kaffe i gryningen och lite tjöt är ju aldrig fel =o)

Har dock inte bestämt mig exakt för vilken sjö jag vill till än. Antingen blir det Hallsjön på Halleberg, eller Eldmörjan på Hunneberg. Ett alternativ som jag också väger är Igelsjön på Hunneberg...


//Peter
 
Hejsan.

Jag är intresserad att hänga på.
Du kan kanske ringa mig så vi kan bestämma lite bättre.

0704802924 Hälsn Ola
 
Jag hänger gärna med, tjejen sover ändå och man blir ju bara galen av att vänta på att barnet skall komma. Och det är ju inte fel att ta en kopp kaffe till vacker väder.
 
Tid & Plats spikad!

För de som vill är det samling vid bergagårdens parkering klockan 07:00. Alltså samma ställe som förra veckan.

Ses på lördag!

//Peter
 
Fasen vad surt att jag inte var hemma denna helgen :-(

Det var ju kalasväder, så det måste ha varit grymt fina morgondimmor över sjön?

Nåja, jag fick i alla fall fotat lite morgonfrost i Småland :)
 
Ja, det var en underbar morgon, men jag lovar... det kommer fler! =o)

Snart kommer det (förhoppningsvis) lite snö också och då blir det flera trevliga mornar på berget...

//Peter
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.