Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Hade gärna hängt på men en efterhängsen förkylning och alltför långa arbetsdagar på senare tid gör att jag behöver helgen att hämta mig och hopperligen tillfriskna lite, men ha det trevligt och så får jag kolla på Era alster senare.

Hade gärna hängt på men en efterhängsen förkylning och alltför långa arbetsdagar på senare tid gör att jag behöver helgen att hämta mig och hopperligen tillfriskna lite, men ha det trevligt och så får jag kolla på Era alster senare.

Ajaj... Krya på dig, så höres vi och bilder ska du få se :)

Någon som är sugen att gå med en sväng med stativ i kväll? Ska testa min ny/begagnade glugg som jag hämtar i eftermiddag.

Ska på Allt för sjön i eftermiddag och vet inte när jag kommer hem i kväll. Annars hade det varit intressant.

Hade varit kul, Har ett relativt nytt stativ som inte använts så mycket, men just ikväll ska jag stortvätta, Nästa gång!

För min del går det nog bra vilket som.
Vädret ska bli soligt och molnfritt (kanske mindre bra för foto) och månen är nästan full men i avtagande.
Dvs som det varit en tid nu.
Jag har en bil om det är aktuellt att åka någonstans.

Har också bil till förfogande om det behövs :) Kan ju vara trevligt med nått annat än centrum, har ni förslag?

Härligt janne, då ere bara o ladda sakerna :D

Ett litet tips: kommunen har nu i vinter röjt en del träd och buskage längs Fyrisån nedströms Kungsängsbron på Ulleråkerssidan. Förut har lövverket bildat en mur mellan ån och promenadstigen men nu är det endast ett fåtal träd kvar.
Just nu är det lite stubbar och så som sticker upp, men det döljs nog om en månad eller så av grönska!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar