Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
bildsten
Aktiv medlem
Nu har jag äntligen börjat bli pigg, fortfarande hostig etc men mer levande
Ska försöka mig att ta mig till Uppsala nästa helg och fota lite om någon är sugen att haka på.
Mvh David
Det kan ta tid, bra att du är på gång. Vore kul om flera kunde vara med nästa söndag.
Jag var till Norge (Rjukan) i tre veckor direkt på nyår och blev smittad av barnbarnet precis innan jag åkte hem och jag är knappt frisk än. Jag har inte varit så förkyld 30 år. I Rjukan blev det en del fotat, bla till ett föredrag om världsarvet, men sedan har jag just inte motionerat kamerorna förrän i dag då jag var nere och fotade lite isskulpturer och konstnärer i stadsparken.
Kustbo
Aktiv medlem
Låter kul kommer gärna på fikat men får låta resten vara då jag håller på och repar mig från en ryggskada som jag drog på mig förra fredagen så att bära rygga med kamera går inte ännu på ett tag men som sagt fika och lite fotosnack är alltid trevligt om det är OK för övriga?
bildsten
Aktiv medlem
Välkommen och så hoppas vi på en snabb rehab.
Detsamma!
Söndag 21/2 kl 10 på Waynes är antecknat i ö
Bifogar en bild på en katt från i söndags
Bilagor
Umi71
Aktiv medlem
9.53 dyker jag upp i Uppsala, tar mig då till hörnet på s:t Per och sitter på Waynes Coffee och käkar lite frukost.
Har inte direkt någon plan vart jag kommer ta men strosar runt med kameran och fotar vintern i Uppsala, så har någon som kommer en ide så ser vi vad som vi känner för.
Har inte direkt någon plan vart jag kommer ta men strosar runt med kameran och fotar vintern i Uppsala, så har någon som kommer en ide så ser vi vad som vi känner för.
bildsten
Aktiv medlem
Någon som ska ut i helgen med kameran?
Ska på Rifo i Bollnäs fre - sön.