Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska ut och ta upp båten och förbereda stugan för vintern och åker om allt funkar ut på fredagen men hoppas Ni får trevligt.

Kommer jag in är jag i Uppsala 16.00 och tar nog en kaffe direkt på Waynes Coffee vid s:t Per.

Jag kollar denna post fram till 14 i morgon och är det någon som dyker upp och meddelar så kommer jag över till Uppsala. Blir jag själv så får jag se om jag tar mig dit eller inte.

Mvh David

Funderade på ett jultema att fota julpyntet och dess former, kom med förslag om ni vill fota något speciellt.

Någon dag som passar er? För min del passar det när som, har inget bokat förutom att se nya Star Wars filmen :)

Söndag, måndag, tisdag verkar det bli anständigt väder och jag kan tänka mej några timmar på Waynes och på stan då.

Är det gammelkameror som gäller , eller går det med lite nyare?

God Jul på er
Sten

Vilken dag som helst av dessa men med reservation att jag kan komma att utebli med kort varsel då jag ska in och opereras i mellandagarna men vet inte vilken dag ännu, annars hänger jag med och som vanligt kör jag med min trotjänare ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar