Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Det har inte bestämts något så jag föreslår söndag kl 10 på Waynes om ni kan. Annars föreslå något nytt datum.
God fortsättning!
 
Om ni har otur får ni med moderatorn - vilken Waynes tänker ni på? Innan ni funderar på ursäkter - tänk så mycket skit ni kan säga till mig live och jag lovar att inte slåss :)
 
Om ni har otur får ni med moderatorn - vilken Waynes tänker ni på? Innan ni funderar på ursäkter - tänk så mycket skit ni kan säga till mig live och jag lovar att inte slåss :)

Skulle bara var trevligt att Du kom med var ett tag sedan nu och jag har svårt att tro att någon i "vårat gäng" är såna som hamnar i skottgluggen för moddning, men som jag skrev i den tråden så tycker jag Du gör det bra för jag vet hur mycket stollar man möter som moderator och hur mycket skit man får ibland.

Hoppas det funkar för mig att komma men då måste nuvarande magsjuka ge sig annars vill jag inte vara så långt från en toa ;-( men det är ju ett dygn kvar.
 
Skulle bara var trevligt att Du kom med var ett tag sedan nu och jag har svårt att tro att någon i "vårat gäng" är såna som hamnar i skottgluggen för moddning, men som jag skrev i den tråden så tycker jag Du gör det bra för jag vet hur mycket stollar man möter som moderator och hur mycket skit man får ibland.

Hoppas det funkar för mig att komma men då måste nuvarande magsjuka ge sig annars vill jag inte vara så långt från en toa ;-( men det är ju ett dygn kvar.

Krya på dig :) magsjuk e inte kul
 
Jag blir hemma i sängen, är sänkt av denna förkylning. Trodde jag skulle orka men den har tagit mer kraft än jag trodde.

Ha så roligt ni som kommer ut.

Mvh David.
 
Jag blir hemma i sängen, är sänkt av denna förkylning. Trodde jag skulle orka men den har tagit mer kraft än jag trodde.

Ha så roligt ni som kommer ut.

Mvh David.

Som sagt krya på dej.
Tack för i dag ni andra.
Efter lite snack över kaffet om det tekniska så blev det till slut en promenad söderut.
Vi hittade några skyltar av lite ovanligare sort. Jag har särskilt stor förståelse för den mellersta skylten. Och så hittade vi en bil utanför besiktningen, Det verkar inte ha gått så bra för den har uppenbarligen blivit stående ett tag där.
 

Bilagor

  • SNOL3092_skyltar_b800.JPG
    SNOL3092_skyltar_b800.JPG
    241.4 KB · Visningar: 40
  • SNOL3098_Det gick inte så bra på besiktningen_h800.jpg
    SNOL3098_Det gick inte så bra på besiktningen_h800.jpg
    196.8 KB · Visningar: 54
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.