Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
Tony D300
Aktiv medlem
Om ni har otur får ni med moderatorn - vilken Waynes tänker ni på? Innan ni funderar på ursäkter - tänk så mycket skit ni kan säga till mig live och jag lovar att inte slåss
Hehe, du va med på en av de första träffarna vet jag
bildsten
Aktiv medlem
Vi är inte såna.Om ni har otur får ni med moderatorn - vilken Waynes tänker ni på? Innan ni funderar på ursäkter - tänk så mycket skit ni kan säga till mig live och jag lovar att inte slåss
Kustbo
Aktiv medlem
Om ni har otur får ni med moderatorn - vilken Waynes tänker ni på? Innan ni funderar på ursäkter - tänk så mycket skit ni kan säga till mig live och jag lovar att inte slåss
Skulle bara var trevligt att Du kom med var ett tag sedan nu och jag har svårt att tro att någon i "vårat gäng" är såna som hamnar i skottgluggen för moddning, men som jag skrev i den tråden så tycker jag Du gör det bra för jag vet hur mycket stollar man möter som moderator och hur mycket skit man får ibland.
Hoppas det funkar för mig att komma men då måste nuvarande magsjuka ge sig annars vill jag inte vara så långt från en toa ;-( men det är ju ett dygn kvar.
Tony D300
Aktiv medlem
Skulle bara var trevligt att Du kom med var ett tag sedan nu och jag har svårt att tro att någon i "vårat gäng" är såna som hamnar i skottgluggen för moddning, men som jag skrev i den tråden så tycker jag Du gör det bra för jag vet hur mycket stollar man möter som moderator och hur mycket skit man får ibland.
Hoppas det funkar för mig att komma men då måste nuvarande magsjuka ge sig annars vill jag inte vara så långt från en toa ;-( men det är ju ett dygn kvar.
Krya på dig magsjuk e inte kul
bildsten
Aktiv medlem
Jag blir hemma i sängen, är sänkt av denna förkylning. Trodde jag skulle orka men den har tagit mer kraft än jag trodde.
Ha så roligt ni som kommer ut.
Mvh David.
Som sagt krya på dej.
Tack för i dag ni andra.
Efter lite snack över kaffet om det tekniska så blev det till slut en promenad söderut.
Vi hittade några skyltar av lite ovanligare sort. Jag har särskilt stor förståelse för den mellersta skylten. Och så hittade vi en bil utanför besiktningen, Det verkar inte ha gått så bra för den har uppenbarligen blivit stående ett tag där.
Bilagor