ANNONS
Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
I morgon lördag kommer ett litet gäng att träffas vid station (fontänen) ca: 10:30 om någon är intresserad, samt söndag blir det åka av till ramhäll om någon vill åka med och kika vid nedlagda gruvan.

Sten, jag har nog de flesta helger uppbokade fram till den 14:e, om man nu inte tar med stativ ner på stan och fotar efter jobbet :)

Sten, jag har nog de flesta helger uppbokade fram till den 14:e, om man nu inte tar med stativ ner på stan och fotar efter jobbet :)

Den kommande helgen reser jag bort lite och det gör jag även lite längre fram i nästa månad.
Men att ta med kameran på stativ på stan en stund någon kväll kan vara givande, dock inte i morgon kväll eller nästa torsdag för då ska jag på Ufs.

i kväll, morgon kväll eller onsdagkväll? Det ska bli bra väder några dagar framöver. Solen går ner ca 19.45 och däromkring kan det bli fint ljus innan natriumljuset förstör färgerna.

i kväll, morgon kväll eller onsdagkväll? Det ska bli bra väder några dagar framöver. Solen går ner ca 19.45 och däromkring kan det bli fint ljus innan natriumljuset förstör färgerna.

Johan kommer nog hit på kulturnatten :)

Jag vill ut antingen tis eller ons en sväng när det mörknat lite med stativ o kamera :)

Det går utmärkt, nu är det bara tid och plats kvar. :)
Någon gång mellan 1900 0ch 19.30 kan vara lagom tror jag, har du några förslag på platser?
Här är ett förslag: Korsningen S:t Olovsgatan - Ö Ågatan?
Jag kommer troligen per cykel.

Även jag är intresserad av att hänga på imorgon. Jag är kanske inte aktiv här men har följt tråden ett tag.

Sten vi tar 19:00 så hinner vi prata av oss lite innan, din plats Korsningen S:t Olovsgatan - Ö Ågatan blir perfekt att träffas på :)

Dinc Kellecioglu: Du är mer än välkommen med ut, stativ är nästan ett måste då det mörknar ganska fort, jag tänkte iaf fota med stativ i morgon. Ses i morgon. :)

windmark: Alltid kul med nya ansikten :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar