janne_145
Aktiv medlem
Fontänen it is
Ska vi säga runt 10 snåret ?
På kvällen? hela ordet Kulturnatten osar ju kvällsaktiviteter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fontänen it is
Ska vi säga runt 10 snåret ?
På kvällen? hela ordet Kulturnatten osar ju kvällsaktiviteter
Kvällstid anges ju 22 Hej Janne kunde inte låta bli .
Jag är nyinflyttad student och skulle gärna hänga på men jag tror inte att jag hinner, om jag har tur hinner jag en liten stund.
När man är ute och fotar brukar det ju suga till i 'fikatarmen' efter ett tag. Kan tipsa om ett kafé som Korset har utanför Upplands museum, gott fika och intäkterna går till Syrien. Skulle gärna hakat på ute på stan, men jag jobbar i Röda Korsets kafé så det får bli nästa gång.
Hoppas att ni får en trevlig fotodag!
/Anna
Fika går alltid ner
Jag tror vi kan bli fem från nikonforum som kommer spatsera runt varav en kanske kommer med blixtar och vi ska testa profilfoton ute i de fria
Kul! Jag ska hålla utkik efter 5 Nikonister då. Själv har jag en Pentax runt halsen.
Låter kul med profilfoto i det fria!
/Anna
Börjar närma sig ett återbesök på kapplasse om ca två-tre veckor, lör alt sön morgon. Någon som är sugen?
Absolut! Förslag på datum? 19/20 okt? Eller helgen efter?
Börjar närma sig ett återbesök på kapplasse om ca två-tre veckor, lör alt sön morgon. Någon som är sugen?
Ja, låter kul jag är med. Håller ett öga på tråden.
Trevligt med fotoutflykt. Jag har inte varit med på dessa tidigare men hänger gärna på denna.
Lägger bevakning på tråden och återkopplar när det finns konkret förslag på datum.
Ulf
Du är så välkommen så, alltid kul med nya bekantskaper.
Tror vi nästan är full bil nu