ANNONS
Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är nyinflyttad student och skulle gärna hänga på men jag tror inte att jag hinner, om jag har tur hinner jag en liten stund.

Jag är nyinflyttad student och skulle gärna hänga på men jag tror inte att jag hinner, om jag har tur hinner jag en liten stund.

Det finns inget program skulle jag tro, utan såvida inte någon har med en ide, så resonerar vi fram åt vilket håll vi ska vända näsan och objektiven och så är man med så länge man orkar, kan och vill. Jag vet inte heller om jag hinner.

När man är ute och fotar brukar det ju suga till i 'fikatarmen' efter ett tag. :) Kan tipsa om ett kafé som Röda Korset har utanför Upplands museum, gott fika och intäkterna går till Syrien. :) Skulle gärna hakat på ute på stan, men jag jobbar i Röda Korsets kafé så det får bli nästa gång. :)
Hoppas att ni får en trevlig fotodag!
/Anna

När man är ute och fotar brukar det ju suga till i 'fikatarmen' efter ett tag. :) Kan tipsa om ett kafé som Korset har utanför Upplands museum, gott fika och intäkterna går till Syrien. :) Skulle gärna hakat på ute på stan, men jag jobbar i Röda Korsets kafé så det får bli nästa gång. :)
Hoppas att ni får en trevlig fotodag!
/Anna

Fika går alltid ner :)

Jag tror vi kan bli fem från nikonforum som kommer spatsera runt varav en kanske kommer med blixtar och vi ska testa profilfoton ute i de fria :)

Som det ser ut i almanackan nu så går det bra för min del båda de föreslagna helgerna. Vi får kolla vädret som sagt.
Ska bli trevligt att ses igen. :)

Trevligt med fotoutflykt. Jag har inte varit med på dessa tidigare men hänger gärna på denna.
Lägger bevakning på tråden och återkopplar när det finns konkret förslag på datum.

Ulf

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar