ANNONS
Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag postade denna utflykt på Uppsala Fotografiska Sällskaps facebooksida och en person därifrån är intresserad att hänga på också, så vi kanske är fyra för närvarande. Jag har tillgång till en VW Polo idag, så vi kanske ska ta kombin istället?

Jag postade denna utflykt på Uppsala Fotografiska Sällskaps facebooksida och en person därifrån är intresserad att hänga på också, så vi kanske är fyra för närvarande. Jag har tillgång till en VW Polo idag, så vi kanske ska ta kombin istället?

De går bra :) messar mitt nummer till dig när jag kommer hem

Låter som en trevlig ide men denna gång för jag avstå då hälsan är inte vad den borde men hoppas Ni får det trevligt vid kusten.

Jag har kombi bil så de e lugnt. Får se vad vädret blir, så länge det inte regnar så :

Enligt SMHIs senaste prognos är det ingen risk för regn, varse sig i Sikhjälma eller Upsala. Det blir växlande molnighet och avtagande vind.

Meddela mig senast en timme innan var och när vi skall träffas så bör jag kunna ta mig dit om det är någorlunda centralt.

Lars Bruzelius

Jag bor vid vaksala torg ungefär, vad säger ni om att jag hämtar upp er på baksidan av station 18:00? Mitt nummer är noll sju noll 6343149. Åker en silvrig v70 99års modell.

Kom och tänka på att det vart skumt/mörknade på runt 21:00 tiden i går så det blir inte så värst mycket fota utan stativ i dag, så om ni har det och en trådutlösare till så kan det rekomenderas om man vill ha lite längre slutartider med :)

Jag kommer att koka i ordning en balja med kaffe och ta med koppar för den som vill ha :)

Jag bor vid vaksala torg ungefär, vad säger ni om att jag hämtar upp er på baksidan av station 18:00? Mitt nummer är noll sju noll 6343149. Åker en silvrig v70 99års modell.

Hej låter bra med baksidan av stationen (Radisson hotell), skulle det funka med 18.15? Jag meddelar Anna Lundgren också.

mvh
Mattias

Hej låter bra med baksidan av stationen (Radisson hotell), skulle det funka med 18.15? Jag meddelar Anna Lundgren också.

mvh
Mattias

Självklart går 18:15 bra :)

Räkna med att vi är hemma rätt så sent, vi lär väl utnyttja tiden o fota så länge som möjligt, jag tar med mig en lampa om det behövs :)

Hej
Kan vi hämta upp Anna på Torbjörnstorg på vägen ut? Hon behövde lite tid att komma hem efter jobbet så om vi hämtar upp henne runt 18.20-25 så borde det funka?
/Mattias

Tack så hemskt mycket för i går, kapplasse lämnades med mersmak, en resa dit lite senare i höst med lite vildare väder än i går måste göras :)

<Tony D300: Tack så hemskt mycket för i går, kapplasse lämnades med mersmak, en resa dit lite senare i höst med lite vildare väder än i går måste göras :) >

Jag tittade på länken om Kaplasse och tycker det ser ut som på sommarstället där jag är nu. Jag har några bilder i den här gruppen:
http://www.fotosidan.se/groups/maritima/index.htm och bland mina bilder i mapparna om Höga Kusten.
Jag följer gärna med senare i höst vid intressant väder.

<Tony D300: Tack så hemskt mycket för i går, kapplasse lämnades med mersmak, en resa dit lite senare i höst med lite vildare väder än i går måste göras :) >

Jag tittade på länken om Kaplasse och tycker det ser ut som på sommarstället där jag är nu. Jag har några bilder i den här gruppen:
http://www.fotosidan.se/groups/maritima/index.htm och bland mina bilder i mapparna om Höga Kusten.
Jag följer gärna med senare i höst vid intressant väder.

Tack bildsten, intressanta bilder, självklart ska du med i höst :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar