Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Men det är inget öppet ljus liknande ikväll eller den 25.e väl? Inte helelr jag är medlem så mötet lär jag inte gå på men gärna prova på så jag får se om det är min grej att gå vidare med.

Här kan ni kolla när studiofolket har "öppet ljus":
http://www.uppsalafotografiska.se/index.php/sektioner/studiofotografi/

Hemsidan är inte så lättnavigerad enligt min ringa mening, så ibland får man snoka runt lite innan man hittar det man söker efter.

Nästa tillfälle är 5/5 och då är jag mest sannolikt inte i närheten av Uppsala annars hade det varit kul att kolla närmare, får kika vidare och se vad som händer på denna front framöver.

Är det någon som ska göra något nu i helgen som kommer? Funderar nästan på en tripp ut mot kusten (Roslagen) om vädret tillåter.

Om det är Öregrnd som Du tänker på så kan det vara intressant fast jag får ta båten dit då jag sitter ute på en ö söder om Öregrund nu och även i helgen, men det är intressant ändå om vädret är bra.

För mig är lör bäst så får vi se hur det passar för övriga.

Om det är Öregrnd som Du tänker på så kan det vara intressant fast jag får ta båten dit då jag sitter ute på en ö söder om Öregrund nu och även i helgen, men det är intressant ändå om vädret är bra.

För mig är lör bäst så får vi se hur det passar för övriga.

Lördagen tycker jag också e bra, skönt med fri dag på söndagen i hemmets lugna vrå :)

Var vid brasan i Berthåga, väldigt städat och fritt från smällare och en trevlig blandad kör med spontant inhoppade som förstärkning.
...

Bilagor

• 707_L400p.jpg
    707_L400p.jpg
    72.3 KB · Visningar: 287
Får kliva av denna gång då jag måste lösa ett uppkommet problem, ha det bra ni som kommer ut iaf.

Blir söndag för mig, kanske en sväng ner på stan alt. ut o leka "skogsmulle" lördagen var tydligen hemmadag :)

Det är SM i segelflyg på Sundbro med början i dag.
.

Bilagor

• SNOL6955_b400.jpg
    SNOL6955_b400.jpg
    71.1 KB · Visningar: 234
  • SNOL6961_b400.jpg
    SNOL6961_b400.jpg
    70.7 KB · Visningar: 228
Idag blev det inget flyga av, men i morgon ska det flygas. Svärsonen är med och tävlar och det är han som sitter i framsits på nedersta bilden. Planet är nyinköpt från Tyskland och har inte reggats om än.

I morgon ska min kära hu och jag åka till Fånö och titta på bokskogen, vi startar 10.30 från tandläkaren när hu är klar där. Sedan blir det kanske lite segelflyg igen på em, ska kolla när de landar.

Det var lite för mörkt i bokskogen, jag skulle ha varit där minst en vecka tidigare för att få det fina ljuset. Nu vet vi det till nästa vår.

Det blev lite segelflyg på em igen som tröst.

Bilagor

• SNOL7097_b400.jpg
    SNOL7097_b400.jpg
    77.9 KB · Visningar: 524
  • SNOL7147_VY i varvet_b400.jpg
    SNOL7147_VY i varvet_b400.jpg
    31.5 KB · Visningar: 222
Läckra bilder på segelplanen, veerkligen häftigt hur de nyttjar vinden som drivkälla och de kan ju flyga långa sträckor också, hur gick det för din anhöriga som skulle vara med?

Mmm ljuset i en skog kan vara lurigt men blev godkänt ändå tycker jag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar