ANNONS
Annons

Fotosugen i Stockholm 17/2

Produkter
(logga in för att koppla)

Martin Gunnarson

Aktiv medlem
Idag har jag ägnat mig åt kaffe så imorgon tänker jag ta mig ut med kamera. Börjar 13.00 vid Centralen.

Dagens sysselsättning, blev några bilder också...

Bilagor

• _dsc2265.jpg
    _dsc2265.jpg
    53.2 KB · Visningar: 575
Använder gärna lite blixtar också, blev inspirerad efter några försök i veckan. Jag tror mina Nikonprylar funkar med alla kameror utom Sony/Minolta så länge man kör manuellt.

Bilagor

• _dsc2180.jpg
    _dsc2180.jpg
    64.9 KB · Visningar: 574
Jag hänger på med en ytterst liten reservation :)

Föresten Martin så fick jag en Esspressobryggare av en kund så nu ska här drickas kaffe :)

Känner mig sugen på att komma ut jag med men om jag inte mår bättre än idag så stannar jag nog inne...

Det är kallt att stå ute i natten:

Bilagor

• dsc_0300mini.jpg
    dsc_0300mini.jpg
    74.3 KB · Visningar: 545
Jag hakar på, men då jag har varit däckad av flunsan i veckan så kanske jag bara är med ett tag av dagen.

//Kjell

Jobbar ju ett 12-timmars pass inatt och slutar 08.00 så får se om jag orkar ta mig upp ur sängen.

I så fall hänger jag också på ....

Jag lyckades ju få mig själv vilse till fågelfotograferingen imorse. Så jag hoppar på detta istället då! Ses vid 13.

Bra Martin, Nu blir det ett sjuhelsikes gäng :)
Tänk ut en plan, hehe

//M

Bilagor

• 9937-folkmängd--50k.jpg
    9937-folkmängd--50k.jpg
    49.6 KB · Visningar: 276
Hade gärna gjort det om det inte var för två saker: Okänd destination. Plus att den inte överlevde Niklas svensexa. När jag kom hem så var den omöjlig att få liv i igen. :(

Ligger dock på mitt bord att införskaffa en ny .. det behövs!

zwc skrev:
Hade gärna gjort det om det inte var för två saker: Okänd destination. Plus att den inte överlevde Niklas svensexa. När jag kom hem så var den omöjlig att få liv i igen. :(

Ligger dock på mitt bord att införskaffa en ny .. det behövs!

Åja, Var en man nu och säg som det är Bernhard, du låg kvar i sängen :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar