Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotoskolan i Stockholm
- Trådstartare Linus J
- Start datum
Happy Horse
Aktiv medlem
Hej, förra året så var man med antingen på dag 1 eller dag 2, halva gänget i taget i alltså. Det var först 2 olika intervjuer, en med lärare och en med avgångselever. Sen var det en fotouppgift som skulle lösas på tid och slutligen en analysuppgift på valfri bild. Jag klantade mig på fotouppgiften och blev bara 4e reserv.
Lycka till!
//
Nina
Lycka till!
//
Nina
Linus J
Medlem
Nina Grundemark
Aaaah ok. Lite som jag förväntat mej. Intervjuverna klarar jag nog galant. Men ush, va nervöst med fotouppgiften. I år så ska man fota ur vardagen den 25/4 och sen skcka in 3 st bilder som sammanfattar en dag ur sitt liv. Hade ni nått liknande?
Viktor Gårdsäter
Ah du kom in med? Haha jag e också nervös, ush.
Ja jag e sugen på o veta det med.
Aaaah ok. Lite som jag förväntat mej. Intervjuverna klarar jag nog galant. Men ush, va nervöst med fotouppgiften. I år så ska man fota ur vardagen den 25/4 och sen skcka in 3 st bilder som sammanfattar en dag ur sitt liv. Hade ni nått liknande?
Viktor Gårdsäter
Ah du kom in med? Haha jag e också nervös, ush.
Ja jag e sugen på o veta det med.
Happy Horse
Aktiv medlem
Linus J skrev:
Nina Grundemark
Aaaah ok. Lite som jag förväntat mej. Intervjuverna klarar jag nog galant. Men ush, va nervöst med fotouppgiften. I år så ska man fota ur vardagen den 25/4 och sen skcka in 3 st bilder som sammanfattar en dag ur sitt liv. Hade ni nått liknande?vi hade en liknande uppgift, vi skulle ta med oss 3 bilder till intervjuerna, som vi hade plåtat på temat " en alldeles särskild dag".
lycka till!
//
Nina
emma malmkjell
Medlem
Åhh, vad roligt att ni kom in!
Tror ni att dom skickar brev även om man inte kom in. Har nämligen sökt men inte fått svar. Går ju och väntar som en tok!
Fick ni svar nyligen?
Usch vad tråkigt jag kom säkert inte in!!!
Tror ni att dom skickar brev även om man inte kom in. Har nämligen sökt men inte fått svar. Går ju och väntar som en tok!
Fick ni svar nyligen?
Usch vad tråkigt jag kom säkert inte in!!!
emma malmkjell
Medlem
Mejlade till dom på fotoskolan (vart ju lite orolig att min ansökan inte kommit fram) och dom sa att jag skulle få svar om ca två veckor. Puhhhh, då kanske det inte är helt kört än då!!!
Dom kanske tar in i omgångar då!
Lycka till alla ni som ska på intervjuer!!!!!
Dom kanske tar in i omgångar då!
Lycka till alla ni som ska på intervjuer!!!!!
AntoX
Aktiv medlem
Happy Horse skrev:
Sen var det en fotouppgift som skulle lösas på tid
Nina
Vad innebär det här? Låter..intressant
thegerstrom
Aktiv medlem
AntoX skrev:
Vad innebär det här? Låter..intressant
vi skulle plåta tre porträtt. typ.
lycka till på intervjuerna! kommer ni den 10e får ni kanske träffa moi!
emma malmkjell
Medlem
Nähä, det blev ingen intervju för mig den här gången. Tråkigt, men sånt är väll livet. Vad ska man göra nu du? Någon som har någon bra ide som kan peppa mig.
Wortexwoman
Aktiv medlem
Hur gick det???
Jag är lite nyfiken på hur det gick för er som sökte???
Kom ni in???
/L
Jag är lite nyfiken på hur det gick för er som sökte???
Kom ni in???
/L