Annons

Fotoskolan i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Linus J

Medlem
Den vid folkuniversitetet.

Har blivit utagen till att komma ner med 50 andra på 2 provdagar den 10-11 maj. Är det någon som vet lite mer specefikt hur dessa 2 dagar kommer att se ut ?
 
Hej, förra året så var man med antingen på dag 1 eller dag 2, halva gänget i taget i alltså. Det var först 2 olika intervjuer, en med lärare och en med avgångselever. Sen var det en fotouppgift som skulle lösas på tid och slutligen en analysuppgift på valfri bild. Jag klantade mig på fotouppgiften och blev bara 4e reserv.
Lycka till!
//
Nina
 
Nina Grundemark
Aaaah ok. Lite som jag förväntat mej. Intervjuverna klarar jag nog galant. Men ush, va nervöst med fotouppgiften. I år så ska man fota ur vardagen den 25/4 och sen skcka in 3 st bilder som sammanfattar en dag ur sitt liv. Hade ni nått liknande?



Viktor Gårdsäter
Ah du kom in med? Haha jag e också nervös, ush.
Ja jag e sugen på o veta det med.
 
Linus J skrev:
Nina Grundemark
Aaaah ok. Lite som jag förväntat mej. Intervjuverna klarar jag nog galant. Men ush, va nervöst med fotouppgiften. I år så ska man fota ur vardagen den 25/4 och sen skcka in 3 st bilder som sammanfattar en dag ur sitt liv. Hade ni nått liknande?
vi hade en liknande uppgift, vi skulle ta med oss 3 bilder till intervjuerna, som vi hade plåtat på temat " en alldeles särskild dag".
lycka till!
//
Nina
 
see you there:)

någon som kör genom Halland som man kan åka med?

Annars får det bli tåg...
 
Åhh, vad roligt att ni kom in!
Tror ni att dom skickar brev även om man inte kom in. Har nämligen sökt men inte fått svar. Går ju och väntar som en tok!

Fick ni svar nyligen?

Usch vad tråkigt jag kom säkert inte in!!!
 
Mejlade till dom på fotoskolan (vart ju lite orolig att min ansökan inte kommit fram) och dom sa att jag skulle få svar om ca två veckor. Puhhhh, då kanske det inte är helt kört än då!!!:D

Dom kanske tar in i omgångar då!

Lycka till alla ni som ska på intervjuer!!!!!
 
Nähä, det blev ingen intervju för mig den här gången.:( Tråkigt, men sånt är väll livet. Vad ska man göra nu du? Någon som har någon bra ide som kan peppa mig.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.