Annons

Fotoskolan i Gamleby?

Produkter
(logga in för att koppla)
ghost102 skrev:
okej!

Tack för infon Tim så v.20 är allt hopp ute ;-)

har sökt själv Tim? vilka fler har sökt?

harebra alla å lycka till!

japp har sökt, men räknar lungt med att inte komma in pga att jag inte har några utbildningar bakom mig (självlärd) har inga mörkrumskunskaper, men om dom går mest efter bilderna man skickar in så har man väll en liten chans, tycker det är lite tråkigt att man måste vara analogelit när nästan alla inom reklam,mode o produktfoto börjat gå över till digitalt. men men..

Jesper.U har sökt, vet inte om det är KY eller GF, GAbriella Jonsson har sökt GF. fler vet ja inte :)

Du har ju hur grymma bilder helst Tim. Jag håller verkligen med dig, den analoga tekniken kommer nog i stort sett försvinna iaf bland de flesta yrkes fotografer. tror jag.

har själv läst två kurser med mörkerrum å så men jag tror inte jag har nån större chans att ta mig in.....

men samtidigt Mattias Klum har ju ingen utbildning han heller så man måste ju inte ha någon utbildning. har du provat å skickat nåra bilder till några reklambyråer?

man har ju inget på att förlora på det...å Du har som sagt grymma bilder!

harebra

ghost102 skrev:
Du har ju hur grymma bilder helst Tim. Jag håller verkligen med dig, den analoga tekniken kommer nog i stort sett försvinna iaf bland de flesta yrkes fotografer. tror jag.

har själv läst två kurser med mörkerrum å så men jag tror inte jag har nån större chans att ta mig in.....

men samtidigt Mattias Klum har ju ingen utbildning han heller så man måste ju inte ha någon utbildning. har du provat å skickat nåra bilder till några reklambyråer?

man har ju inget på att förlora på det...å Du har som sagt grymma bilder!

harebra

tackartackar snällt sagt.
Nja ja tar det inte så jättehårt om jag inte kommer in, det betyder bara att man får ett år till på sig att utvecklas, och ta lite kurser om nu det blir ett måste.
Bäst är nog om man kan få en assistenplats hos en fotograf man tycker är duktig och har en stil man gillar, då lär man sig nog mer än alla kurser som finns.

lycka till o ha d!:)

Tjenare... Roligt att se fler som ska söka till Gamleby... Själv tänkte jag slänga iväg en ansökan till kursen GF.

Få se om man ens bli kallad på interjuv... Det skulle vara skoj... Jag får önska er alla lycka till..!

Ja... Förmodlingen... Men man kan ju alltid hoppas... Annars får man väl kämpa på ett år till och ta ännu bättre bilder...

lycka till allihopa :D

och om tim inte kommer in så har de nåt konstigt i huvet.

D: D: Varför måste det vara ett feteprov? Jobbigt. Nån som vet om de har prov vid fotohögskolan i Göteborg?

Har alla samma uppgift?

I och för sig, varför inte.. Den är väl ok .. självporträtten är väl roligast..

Några idéer än?

EY! jag vill se bilderna ni gör till uppgifterna, kan ni typ uppdatera dem här? alltså efter sista inlämningsdatum.

okay, hej då!

Fuck u biaaaatches som blev kallade, se u in hell an all that fucsgjrshweifwhiefhwifg...

btw grattis Martin o Jesper,,,nu e d bara du kvar Gabz <3

1. Ettabild till tidningen "Kropp & Själ". Bilden ska förmedla en frisk och lätt känsla. Den ska vara emotionell och beröra människor så att de vill läsa tidningen.

2. Tre bilder på temat självporträtt som ska beskriva din person och personlighet.

Intervjudagarna är 16-19 maj.

Senast ändrad:
Är det både GF och KY-utbildningen som har fått svar?

Hur som helst, grattis till alla som har gått vidare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar