Annons

Fotosällskap i Västerås med omnejd?!

Produkter
(logga in för att koppla)

PhotoJoe

Aktiv medlem
Hej, har funderat länge på om vi inte skulle ta och starta ett fotosällskap i Västerås också? Nog finns det många intresserade fotografer här, eller hur? Vi kan ju inte vara sämre än alla andra?! :)

Hör av er så ordnar vi till nåt snart!

Mvh,
Joseph

Håller med. Det skulle vara kul att träffa några fotosidan-fotografer en kväll. Pitchers brukar vara ett trevligt ställe.

/Staffan

Vi kan säkert göra gemensamma utflykter när ni har bildat ert sällskap ;-)

Hittills har vi besökt, Estland, Lettland, Polen, Tjeckien, Slovenien, Slovakien, Kroatien, Italien, Österrike, Tyskland, Danmark o Norge, samt en hel del platser i Sverige. I sommar har vi planerat en tripp till Holland... vi åker förstås buss så vi kan stanna var vi vill o fota!

Vi brukar ha god uppslutning på våra träffar. Färre än hälften har det aldrig varit...

/kg - en av två medlemmar i HDFS

HDFS) (KGS skrev:
Vi kan säkert göra gemensamma utflykter när ni har bildat ert sällskap ;-)

Hittills har vi besökt, Estland, Lettland, Polen, Tjeckien, Slovenien, Slovakien, Kroatien, Italien, Österrike, Tyskland, Danmark o Norge, samt en hel del platser i Sverige. I sommar har vi planerat en tripp till Holland... vi åker förstås buss så vi kan stanna var vi vill o fota!

Vi brukar ha god uppslutning på våra träffar. Färre än hälften har det aldrig varit...

/kg - en av två medlemmar i HDFS

Du är rolig du! *skrattar gott*

Jag bor iofs inte i västmanland men väldigt nära.

Vad skulle skilja denna tänkta förening från de två som redan finns i västerås? Att vara medlem i ännu en förening är inget som lockar mig sådär spontant om det inte är något som är tänkt att skilja sig från alla andra föreningar.

Mvh
Maverick

Maverick skrev:
Jag bor iofs inte i västmanland men väldigt nära.

Vad skulle skilja denna tänkta förening från de två som redan finns i västerås? Att vara medlem i ännu en förening är inget som lockar mig sådär spontant om det inte är något som är tänkt att skilja sig från alla andra föreningar.

Mvh
Maverick

Det är ingen förening utan ett sällskap. Folk som är intresserade av att fota och som gärna gör det tillsammans med andra.

Mvh,
Joseph

Okej, kalla det sällskap då. Men fortfarande undrar jag om det är tänkt att det ska skilja sig på nått sätt mot andra sällskap och föreningar?

/Maverick

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto