Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosällskap i Lund?

Produkter
(logga in för att koppla)
Lisa: Det var en impulshandling typ, vi kom på att vi var i höganäs helt plötsligt och inte visste riktigt vad vi skulle göra där... :)
Synd att du var upptagen idag också, men det blir säkert fler tillfällen.

Jeppe: Vi hörs på irc.

Nu ska inte jag lägga mig i som helt missat senare delen av detta inlägg, men kan vi inte fixa en sektion i forumets fotosällskapsdel? Så kan man bara glida in där och kolla om det kommer några nyheter?

Vi kanske skulla försöka organisera en träff dit det kommer mer än 3 personer innan vi ber om ett eget forum... ;)

Jo Justus, vi var fyra ;)

Men om vi fixar en egen sektion i forum kanske vi blir fler än fyra nästa gång...

tror inte jag kan denna helgen, iaf inte i hbg, ska få besök men vet inte om det blir på lördag eller söndag...

får återkomma när jag vet mer...

idag hittade jag en fotoförening i Lund! Cameraterna (jaa jippi, fyndigt namn) hette de och fanns på mitt företag (och ett par andra verkar det som)! Skoja man letar på fel ställen ibland..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar