Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotorunda imorgon söndag 1/4

Produkter
(logga in för att koppla)

granden-

Aktiv medlem
Hej
Har nu idag suttit inne hela dagen och skrivit högskoleprovet och är därför väldigt sugen på att komma ut och fota, dock vill jag fota något nytt och inte det gamla vanliga jag brukar fota, som typ området där jag bor eller åka in till söder / gamla stan.

Jag känner faktiskt inte till så mycket mer fina ställen att åka till än dessa.
Jag tänkte fråga om någon vill hänga med ut imorgon, gärna dagsfotografering då det är så fint väder, och om ni har några tips på vart man kan bege sig?

Även om du inte hinner följa med / inte vill eller kan så om ni har kanske något ställe man kan åka till så vore sådana tips mer än väldigt välkommna.

Hälsningar
Andreas Grandin

Stockholm

Låter skoj.

Dock så behövde jag läsa typ hela för o se att det gällde stockholm.

Oj, såg att jag missat det, tänkte ju ha det i toppic också, undra om det går att lägga in fortfarande.
Det gick tyvärr inte, detta var ju oerhört klantigt av mig.

Har du några tips på vart vi kan röra oss?

Djurgården

Ett förslag som har kommit upp är djurgårdsfärgan ifrån slussen och därifrån röra sig bortåt på djurgården.
Runt 10.15 10.30 vid slussen tänkte jag för denna fototur, någon som har andra idéer ?

Senast ändrad:
Vore roligt att veta om någon följer med eller inte imorgon till djurgården, har ni andra förslag så är jag även öppen, men skriv gärna i tråden om ni följer med imorgon, och har ni andra förslag än

Djurgården och möte vid slussen 10.30 så skriv det i tråden.
Ser du detta kanske tidigt imorgon och vill följa med ändå så kan du skicka ett SMS till mig så väntar vi även om du inte skulle hinna till prick 10.30.
Mitt mobilnr är 0709-703917

Puh, det var tur att fler inte kunde.
Jag kan själv inte idag, har gått och blivit sjuk tror jag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar