Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)
När vi är uppe i Höga kusten så har vi planerat att ha lite bildvisningar och annat.
Vi kommer ha tillgång till en inredd lada där vi serveras middagar och kan hitta på saker i!

Vi har en diabildsprojektor men det skulle behövas en datorprojektor. Finns det någon som har tillgång till en sådan som vill låna ut den?

/Johan Ringblom
 
Jag har 2 platser (3 om Ni är väldigt socialt lagda) i min bil. Den kommer att rulla från Sthlm
(Kungsängen) och följa E4 upp till Höga Kusten.
Hör av Er om Ni vill följa med i den.

/Johan Ringblom
 
Johan samt lite Janne!

Är det fredagen eller den 12/9 som gäller?

Fredag är den 10/9 och den 12/9 är söndag.

I vilket som, så skall jag betala nu!

Sten
 
Jag tar gärna en plats! Har ingen lust att åka buss med jobbets projektor.

/David som bor i Kista
--------------------------------------------

Trevligt!

Då har jag 1 plats (ev 2) kvar.
 
Jag sa söndag den 12/9, men jag kommer inte strypa dig om pengarna kommer in på kontot på Måndag eller tisdag, men sen är det stopp :) Transaktionen tar ju någon dag.
 
Jag tror inte att din vänliga skäl klarar av att strypa mig.... :)))

Varför jag nu frågar är att det i bokingsfunktionen står just fredag den 12/9

"Anmälan skall vara gjord, och betalning till mig resp Storsjö Camping, senast fredagen den 12 september..."

Eftersom någon ville förvirra, ville jag självklart vara säker.

Pengarna till Jannes konto kommer att vara in den 13/9 (måndag) Tydligen kan FSB och SEB inte genomföra elektroniska transktioner under en helgdag...

Nu är allt lagt till betalning och jag har tryckt på knappen "anmälan".

Avslutar med att säga "Schysst" Johan.

\\Sten
 
Glöm INTE bort att i morgon är sista dagen att betala och anmäla sig!

Jag har fortfarande plats kvar i bilen om någon är intresserad.

/Johan Ringblom
 
Jag kommer också att ha egen bil med mig upp.
Så jag håller med Olle om att bussarna kanske vi inte har behov av. Jag ställer gärna upp på att vi åker runt i min.

Dock vet jag inte ännu, när jag åker ifrån Stockholm. Troligtvis dagen innan. (Onsdag)

Sten
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.