Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)
Då tycker jag att vi inte bokar bussar utan vi tar oss runt med egna bilar.
Om jag inte misstar mig så blir det 3 st bilar.
Min, Olle B och Sten M.

Jag kommer åka upp tidigt lördag och har med mig David Feldt och Alexandra Ringblom så jag har fortfarande 1 plats kvar i bilen.

/Johan Ringblom

Johan Ringblom skrev:
Min, Olle B och Sten M.

Jag kommer också att ha egen bil så det kommer nog att finnas bilar så det räcker.

Om det är någon som behöver skjuts norr ifrån så går det bra att åka med.

Min uppgift i sammanhanget blir att återbetala 500:- till er som betalt för minibussar. Jag ber er maila bankkontonummer och clearingnummer, så löser jag det.

Jag kommer att ansluta till sällskapet en eller två dagar och har bil och kan lätta på trängseln i övriga bilar den eller de dagarna. Vilken eller vilka av dagarna vet jag inte än.

Det ska jag göra. Jag är i Örnsköldsvikstrakten (på Malmön för de som vet var det är) innan utflykten och kommer alltså norrifrån men lämnar ev utflykten med kurs mot Söderhamn,det senare är dock inte klart ännu.

Johan Ringblom skrev:
Min, Olle B och Sten M.

Jag kommer åka upp tidigt lördag och har med mig David Feldt och Alexandra Ringblom så jag har fortfarande 1 plats kvar i bilen.

/Johan Ringblom
lördag???

oohhhpppss, Jag menar naturligtvis TORSDAG.

Jag kommer åka upp på morgonen, sakta men säkert.
Jag har fortfarande en plats kvar om det är någon som är intresserad av den.

/Johan Ringblom

Johan Ringblom skrev:Jag har fortfarande en plats kvar om det är någon som är intresserad av den.
Jag missade dig tyvärr i måndags, men jag tänkte jag ville haka på det hela, så inbetalning är gjord för några dagar sedan - och en bilplats vore ju inte fel!

Okej.
Anders tog min bilplats.
Finns det någon som ska med som åker
buss/tåg/flyg som behöver hämtning
med bil och i så fall när var hur?

/Johan Ringblom

Pratade idag med Stosjö camping.

Vi kommer att ha en stor lokal till vårt förfogande där vi kan ta det lugnt titta på
bilder och spela inomhusminigolf :)

Vi får själva bestämma vilka tider vi vill ha frukost och middag och lunchen får vi med oss.

Jag tror att det kan bli hur trevligt som helst!

/Johan Ringblom

Ta gärna med lite bilder som vi kan titta på under kvällarna. Diabilder eller digitala (CD eller USB-minne). Vi kommer att ha analog och digital projektor.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar