Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har bevakat detta forum med stort intrese, men inte hört av mig än. Jag är mycket intresserad av att samåka med bil från Uppsala!

Lise-Lott
 
Hej Olle,
jag är nästan säker på att jag åker med till HK, och vill gärna åka med i din bil om det går. Jag bor i Stockholm men tar mig naturligtvis till Uppsala.

/Andreas
 
Chaufförer

Ni söker jag 2 chaufförer som kan tänka sig att hjälpa till att köra minibussar däruppe. Alltså sånna folkabussar för 9 personer inkl förare. Bussarna kommer troligen att hämtas i Kramfors, dit vi kan ta oss i t.ex min bil om det behövs.
 
Jag kommer också åka bil upp och kommer då att
ha två platser till övers.
Den kommer att rulla från Kungsängen och sen E4
upp till HK. Om någon är intresserad att följa med i den så hör av Er!

Jag ställer även upp som minibusschauför om det behövs.

/Johan Ringblom
 
Det närmar sig bokningsdags

Snart drar det ihop sig för bokning

Jag har preliminärbokat 3 minibussar i Kramfors. Jag väntar definitivt besked från AVIS att det är OK. Senast den 15 september skall jag meddela hur många av de 3 bussarna vi behöver.

Boendet är preliminärbokat.

Jag återkommer så att ni kan börja boka er på http://www.fotosidan.se/events så fort jag får klartecken på bussarna, och så fort jag räknat ut ett totalpris boende/mat/bussar som jag törs stå för ;)

Ni kommer att boka er på ett "totalpaket" innehållande boende mat och plats i buss.

Ert sista möjliga bokningsdatum kommer bli den 12 september. Priset kommer bli ungefär 1200:- men jag reserverar mig för prisändringar ;)
 
Vi roddade Ölandsresan så att man kunde plocka bitar i det hela. Boende, buss, frukost, lunch, middag, precis hur man ville. Det vart lite väl struligt att pussla. Så nu tänkte jag att vi testar ett totalpaket.
 
1200 inkl mat? Billigt. Jag blir sugen på att åka med ;-)
Hur kommer man överens om maten? Det är ett och annat som jag inte tål att äta.
 
Maten lagas åt oss. Ni kommer få möjlighet att tala om vad ni inte tål ;) Vissa av er kommer bara vilja ha kaninmat oxå ;)
 
En helg med foto och vegetariskt! Rena hälso-helgen ;-)
Nu måste jag tänka några varv, har jag råd att följa med? Men tänk att få plåta sten!
 
Du kan vältra dig i dina stenar däruppe :)
Geologins Mecka!

Nu skall jag ner i tvättstugan. Inte lika kul som Höga Kusten :(
 
Jag följer gärna med en dag, hinner nog tyvärr inte med mera. Jag bor rätt nära (Vännäs), så om ni ska vara i de norra delarna någon dag (Skule-Köpmanholmen etc) så kör jag gärna ned dit. Det vore trevligt.

/Patrik
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.