Annons

Fotoprojekt - Häng med! Du behövs!

Produkter
(logga in för att koppla)

Fromhell

Medlem
Har en idé som jag skulle vilja förverkliga. Det krävs flera fotografer, ju fler desto bättre för att projektet blir roligare och mer intressant ju större dess omfattning är.

Jag har tänkt mig en rad av fotografer som tar bild/bilder på andra fotografer i en länk.

- Det hela börjar emd en modell som sitter ned och blir fotograferad av en porträttfotograf.
- Sedan tar en fotograf foto på fotografen som tar bilden på modellen.
- Efter detta tar en fotograf en bild på de båda fotograferna innan sig osv. osv. osv.

Detta kräver organisation; - vem skall vara sist och varför? vart skall detta göras?

- Personerna med fetast vidvinkelsats kommer att behöva stå längre bak i ledet för att få in allt, och jag har tänkt mig att detta skall göras på götgatsbacken och sedan nedåt. Men är öppen för förslag med bättre gator, det får gärna vara liv och rörelse runt om för då kommer slutprodukten att se roligare ut eftersom folk kommer att titta på vad som händer och vissa åskådare kommer att hamna i bild.

- Man måste inte ha någon proffsutrustning, allt som behövs är en kamera som kan ta ett digitalt fotografi så att vi kan samla in allas foton och göra en slutprodukt av det hela!

Jag behöver er hjälp så skriv gärna till mig på forumet, i tråden eller på mail: [email protected] och anmäl ert intresse så organiserar jag resten!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.