Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotomässan i Stockholm 2011 - köer
- Trådstartare Mánadís
- Start datum
Leo S
Avslutat medlemskap
Funderar på om det är bäst att köpa biljett via internet eller om det går lika bra att köpa där. Ni som har varit där, brukar det vara väldigt långa köer för att komma in och köpa biljett?
Nja, det brukar gå snabbare i kön om man köpt biljetten innan, men så våldsamma köer har det inte varit de gånger jag varit där. Men om jag inte minns fel brukar man ju också få rabatt om man köper via nätet.
J0£L
Aktiv medlem
Köper man på Ticknet tillkommer det serviceavgift på 20 kr. Så att det blir samma pris som på plats.
Det känns ju som en liten miss av arrangörerna...
FlyerOne
Aktiv medlem
Här i Göteborg var det precis tvärtom. Det var väldigt långa inträdesköer (vilket mässarangörerna fick mycket kritik för), men väl inne så var det inga stora problem att komma fram till vilken utställare man ville. Längst köer var det väl till Scandinavian Photo - de hade ju en massa erbjudanden.Inte lika långa köer som till båtmässan i alla fall...nej inträdesköerna är inte så farliga. Men det är ganska trångt därinne, och till vissa utställare kan det vara nästan omöjligt att komma fram.
.
oscarv
Avslutat medlemskap
Här i Göteborg var det precis tvärtom. Det var väldigt långa inträdesköer (vilket mässarangörerna fick mycket kritik för), men väl inne så var det inga stora problem att komma fram till vilken utställare man ville. Längst köer var det väl till Scandinavian Photo - de hade ju en massa erbjudanden.
.
De hade ju flyttat entrén pga nån mamma mässa därav köerna.
Emil-G
Aktiv medlem
Fuji?
Är det någon som vet om Fuji kommer att vara på mässan? Jag skulle väldigt gärna vilja klämma på X10 och X100 imorgon men jag hittar inte Fuji i listan över utställare så frågan är om de har representation under annat namn (vore iofs märkligt, de har ju alltid varit med själva tidigare) eller om de inte kommer alls (lika märkligt)?
Är det någon som vet om Fuji kommer att vara på mässan? Jag skulle väldigt gärna vilja klämma på X10 och X100 imorgon men jag hittar inte Fuji i listan över utställare så frågan är om de har representation under annat namn (vore iofs märkligt, de har ju alltid varit med själva tidigare) eller om de inte kommer alls (lika märkligt)?
Virre
Aktiv medlem
Det känns ju som en liten miss av arrangörerna...
Det är nog snarare så att de sänker priset online för att det inte ska bli dyrare en biljetter i dörren. Eftersom TicNet helt oväntat tar en avgift för att beställa biljetter online.
(Att det inte finns helg biljetter är ett mer intressant fail)
Leo S
Avslutat medlemskap
Kan kolla, du får besked om någon timme!
Leo S
Avslutat medlemskap
Kan kolla, du får besked om någon timme!
Hittar ingen Fujiphoto-monter, men Japan Photo har X10 inne och säljer för 5500.