Annons

Fotolabos digitalbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

knutson

Ny medlem
Är det någon som har testat Fotolabos (www.fotolabo.net) onlinebilder?

De gör riktiga foton av digitala bilder, å jag undrar om de har samma kassa kvalitet som från deras vanliga labb.

Ok

Utan att vara expert så är jag mycket nöjd jag gjorde mha photoshop en bild (baserat på Coolpix 885 bilder) som jag skicka till dom och förstora till 50 x 75 och jag tycker det var enormt bra resultat.

Lämnade samtidigt in Dia på Expert i Kista för förstoring till 20*27 och dom blev helt värdelösa

/[email protected]

Känns som om det var labbet som var helt värdelöst (Expert). 20x27 ? Hubba.. 20x30..? :(

Japp det är mitt intryck att Expert var dåliga. Det var några bilder jag hade tagit på en fotovecka med Terja Hellsö (använde en F80 ) och på dia var färgerna bra mene papperskopian jag fick var en tragedi. Har fått tips om Odenlab vid Odenplan http://www.odenlab.se/htm/butik.htm

/Magnus

Har inte beställt förstoringar från fotolab.net någon gång men däremot vanliga 10 * 13-bilder, det blir helt godkänd kvallité på dem.

Ni som har anlitat Fotolabo, hur lång var leveranstiden från det man laddar upp bilderna till de kommer hem i brevlådan?

Har bara anlitat dem en gång, då skickade jag in min beställning mitt i jul-veckan, tog sju dagar om jag inte missminner mig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar