Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompisar i Kalmar??

Produkter
(logga in för att koppla)

aiWa

Avslutat medlemskap
Några som är sugna att starta en fotoklubb i Kalmar. Där man har någon form av möte en gång i månaden där man kommenterar andras foton e.tc. Och ibland är ute och fotar.

//Carl-Philip Karlsson

Klubb verkar ambitiöst men det vore roligt om folk ifrån trakten ville dela med sig av smultronställen att fota på och kanske även fota lite ihop någon gång.

/H

Det finns en fotoklubb i Kalmar (Kalmar Fotoklubb). Men jag skulle vilja starta en klubb som har möte minst en gång i månaden och där där man är ute och fotar tillsammans. Någon i klubben kanske är en hejare på makro bilder och har ett perfect ställa att fota på i Kalmar området. Man kan åka på mässor tillsammans e.tc.

//Carl-Philip Karlsson

intresset verkar minst sagt lågt...humhum. Jag är inte så jättesugen och ser inte något intresse av att fotografera i grupp :p

För den som bor i Kalmartrakten och är intresserad av gatufotografi i samma anda som den pool som nyss startats här på fotosidan så finns information i den här tråden! Inte så komplicerat och byråkratiskt som en klubb innebär utan helt opretentiöst så vi slipper en massa administration. Men träffas och praktisera gatufoto kan man ju göra ändå.

vore som kul!

Låter bra att det är några som har intresset av att tillsammans ge sig ut och foto, inte alltid så lätt att slita sig från sängen kl 04.00 för att få den där fina morgonbilden, men är det någon som drar i en så blir det ju lite lättare!!! jag är på! har även en del tipps på ställen runt om.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar