Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografera natur i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)
Mestadels Lund-väster mot Lomma och Bjärred samt en tur i Häckeberga naturreservat.

Inte så stor betoning på ofta dock, snarare max en gång i månaden.

Goafton

Jag delar helt klart intresset att fota i naturen!! Blir ju alltid trevligare om man är fler än en.Jag är rätt mycket ute i fält och passar då på att fota också men rena fotonöjesdagar är ju klart bäst, om du vill ha sällskap nån dag så hojta vettja!

Definitivt!

Har hållit på i flera år med naturfoto (bland annat). Bor i Lund och brukar tillbringa mycket tid runt Krankesjön. Det är alltid trevligt med sällskap när man är ute och fotar!

tack för tipset om Krankesjön, bor inte i skåne men passerar förbi i bland och det kunde var kul med lite ny platser

Gillar naturfoto och saknar ibland likasinnade att fota med. Nu bor jag ju i nordvästra skåne. Men vill någon hänga med ut och fota vildsvin är jag ju en fena på det :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar