Tonyeagle
Aktiv medlem
Vore bra med exempel
Vad TS söker är nog också exempel på linser med bra AF som passar A6000/A6500. Budget max 12000. Har inte själv provat kameran men vad jag läst så spelar den i flera divisioner under de snabba varianterna som jag nämnde.
Jag fotar en hel del hundar och kör själv Sony A6500 och även Sony RX100M6, skulle vilja påstå att en Sony A6000 står sig fortfarande väldigt bra för att fota jyckar, skickar med en bild där jag körde med min då A6000 och ett helt manuellt objektiv så där finns ingen autofokus Samyang 135 men med den inbyggda fokuspeakingen så går det faktiskt med lite planering köra utan autofokus.. den kombon var faktisk kanon att köra med, en A6000 är billig idag och då får man en hög pengar över till en lins. Min lilla kompaktare RX100 tar faktiskt riktigt bra bilder vid agilitytävlingar om ljuset är bra och den är rapp i autofokusen har även testat den i min lilla studio ihop med 2 blixtar och softboxar och även där levererar den.
Vad TS söker är nog också exempel på linser med bra AF som passar A6000/A6500. Budget max 12000. Har inte själv provat kameran men vad jag läst så spelar den i flera divisioner under de snabba varianterna som jag nämnde.