Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografera för att påverka?

Produkter
(logga in för att koppla)

SigridWikström

Ny medlem
Jag har några frågor till dig, du som läser det här. Kommer din lust att fotografera ur att du vill uttrycka dig, och inte ur att du vill likna alla andra fotografer som finns där ute? Förvånas du ständigt över hur människor agerar? Söker förklaringar till allt som sker, men är inte säker på att de finns? är du en person som hela tiden observerar, reagerar på vad du ser, och vill ifrågasätta det genom din fotografering? Vill du, med ditt fotograferande och din existens spränga samhällets norm?

Jag har startat en egen nättidning. Spottloskan heter den, och är för oss som behöver spotta ur oss. Nu söker jag fotografer som kan tänka sig att fotografera för tidningen - fotografer som svarar ja på frågorna ovan.

Vill du vara med när vi observerar, reagerar och provocerar?

Gå in på www.spottloskan.se, och mejla mig på [email protected].

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar