ANNONS
Annons

Fotograf påkörd under rally

Produkter
(logga in för att koppla)
Märkligt

Om man ställer sig i vägen för en bil så blir man påkörd.

edit
Enligt min mening så saknas det hjärnceller eller överlevnadsinstinkt hos de flesta som syns i bild på filmen.
 
Jag har aldrig förstått hur man kan acceptera att folk står precis vid vägen - till och med ute på vägen - i rallytävlingar, inte ens ett räcke emellan, och jag kan heller inte riktigt begripa hur dom som tävlar är funtade när dom vågar köra när det ser ut så.
 
Jag har aldrig förstått hur man kan acceptera att folk står precis vid vägen - till och med ute på vägen - i rallytävlingar, inte ens ett räcke emellan, och jag kan heller inte riktigt begripa hur dom som tävlar är funtade när dom vågar köra när det ser ut så.

Det finns inte så många andra val om man vill ägna sig åt rally. En tävling kan bestå av flera mil tävlingssträcka och skulle du sätta räcke så skulle du behöva det dubbla.

Många arrangörer gör idag publikplatser och det funkar väl sådär. Problemet blir att det ofta blir trångt och att alla inte ser och då går de nån annanstans. Med allemansrätten är det dessutom svårt att hindra någon i sverige.

Hur man tänker som tävlande vet jag inte. I sverige är problemet inte särskilt stort. Men man brinner väl för det man gör och låter inte mindre kloka människor hindra en för det.

/Maverick
 
Jag har aldrig förstått hur man kan acceptera att folk står precis vid vägen - till och med ute på vägen - i rallytävlingar, inte ens ett räcke emellan, och jag kan heller inte riktigt begripa hur dom som tävlar är funtade när dom vågar köra när det ser ut så.
Det var förstås lite mer nyanserat uttryckt i jämförelse med mitt idiotförklarande av allt och alla :)
 
Det var förstås lite mer nyanserat uttryckt i jämförelse med mitt idiotförklarande av allt och alla :)

Hehe, men jag håller med dig, och det där med bristande överlevnadsinstinkt fixar sig. Rally har ju inte funnits så länge så det naturliga urvalet har bara inte börjat få effekt ännu. :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.