Annons

Fotobutiker i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Det beror på vad du är ute efter! Om så bara för att personalen är supertrevlig samt att butiken faktiskt är inriktad på bildskapande, dock med film och kemi i första hand så ska du helt klart besöka Fotokompaniet på Kungsgatan.

Annars tycker jag att fotobutiken på Mariaplan är bra.
 
Sen finns Ahlséns Foto i Lerum, några mil utanför Göteborg... Kunnig personal (dom jag har träffat)... Dom vill inte sälja dåliga saker!

/ Jimmy Bucher
 
Du får gärna beskriva vad du hade för problem så kan de bli en punkt att framföra så att dom kan göra något åt de... Och om några andra har haft samma problem blir de lättare att kolla upp för alla :)

/ Jimmy Bucher
 
Det har jag redan gjort ett antal gånger och är inte riktigt sugen på att göra det en gång till. Jag anser att det är värt att gå till vilken annan butik som helst istället för japanphoto. Personligen tror jag inte att japanphotos butik kunde bry sig mindre om vad jag gör eller vad någon framför till dom. Det ändrar föga på deras agerande i det jag varit med om.

så, nu har jag gnällt klart men gå till en annan butik för allt i världen.
 
Det har jag redan gjort ett antal gånger och är inte riktigt sugen på att göra det en gång till. Jag anser att det är värt att gå till vilken annan butik som helst istället för japanphoto. Personligen tror jag inte att japanphotos butik kunde bry sig mindre om vad jag gör eller vad någon framför till dom. Det ändrar föga på deras agerande i det jag varit med om.

så, nu har jag gnällt klart men gå till en annan butik för allt i världen.



Måste säga att man gärna vill höra. det kan ju vara något som gör att man absolut inte går dit, eller så kan det vara nått som andra inte bryr sig ett dugg om.
Sen tycker jag alltid att det är trist när folk "kastar skit" men inte kan säga varför.

Utöver det får jag rekommendera Skandinavian photo i mölndal.
 
Du kan alltid besöka Expert butiken nedanför Götaplatsen.
Sten seriös Fotobutik med riktig gammla anor.
Hit har jag vänt mig många ggr och är helnöjd.

Inget ont om Scandinavian.

/ Mikael


Har oxa valdigt bra erfarenhet av Expert Gotaplatsen, trevlig och kunnig personal och bra priser, rekommenderas. Sa forstas Scandinavian Photo i Molndal. Nackdelen kan vara om man ar dar vid fel tidpunkt att det kan vara langa vantetider da dom inte har nan snabbkassa utan man far vanta pa dom som ska ha demo, detta har jag dock framfort. Ericsson i Molndal har oxa varit valdigt bra, fast det var valdigt langesen jag var dar nu.
 
Jag har varit inne hos JapanPhoto och jag ser absolut inget fel med dem, ska nog köpa mitt kolfiberstativ hos dem.

Som alla andra skulle jag också vilja veta vad som är så dåligt hos dem, måste hålla med om att det är lite fegt att inte säga vad som nu skulle vara dåligt hos dem. Det kanske skulle göra att jag valde att köpa mitt stativ någon annanstans.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.