Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobutik centrala Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Marzocchi

Aktiv medlem
Vilken fotobutik i centrala Stockholm ska jag besöka när jag är där nästa helg.

Är på jakt efter ett stjärnfilter. Något annat kul man kan ha nytta av? (Har redan ett skyligthfilter)

Har en Olympus C-740

Även jag lägger min röst på Schönherrs. Men Kameradoktorn har kanske ännu större sortiment.

Schönherrs har dock trevligast personal. På Kameradoktorn får man bara hjälp om man verkligen anstränger sig.

Schönherrs brukar ha väldigt bra priser, ofta helt i klass med Scandinavian Photo och Cyberphoto. De har stort sortiment av begagnat.
Observera dock att de har lunchstängt!
/Micha

Sergelfoto är en liten men välsorterad affär. Den ligger i gångtunneln mellan Drottninggatan och Slöjdgatan.

Wibergs foto ligger på Karlavägen. Han har ett enormt utbud av gamla kameror. Tyvärr tar han ut lite höga priser. Kan vara bra att känna till om man letar efter något udda.

På Södermalm och Hornsgatan hittar man Svenska kort som har mycket prylar och mycket fotopapper.

Schönherrs är ett väldans trevligt ställe. Har köpt många kameror där.

Kameradoktorn hör till segmentet yrkesfotobutiker och är medeldyra. (Lördagsstängt) Stänger kl.18 på vardagar.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto