Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto tävling i Metro
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
Nekomy
Avslutat medlemskap
Jag röstade tyvär inte pga att jag inte tänker betala 5:- till en tävling som redan är sposorerad med flera hundra tusen och som kommer dra in stora summor pengar. Känns meningslöst att betala för att rösta och en mer meningslöst då man verkar kunna rösta hur mycket man vill.HDFS) (KGS skrev:
Kul, undrar hur många som ids skicka betal-sms för att rösta på sånt där... folk borde vara rätt trötta på såna där saker efter alla idoltävlingar o galor etc...
Jag stälde inte upp på tävlingen då den inte hade en fast jurry som valde ut vinnar bilden.
peternilsson75
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Kul, undrar hur många som ids skicka betal-sms för att rösta på sånt där... folk borde vara rätt trötta på såna där saker efter alla idoltävlingar o galor etc...
Det är visst så att man kan vinna genom att rösta också, därför tror jag att en del kommer att lägga en femma och rösta. Priserna till de som röstat var ganska hyfsade med tanke på att det enda de gör är att rösta.
PN
KGS
Aktiv medlem
Nekomy skrev:
Jag stälde inte upp på tävlingen då den inte hade en fast jurry som valde ut vinnar bilden.
Röstar gör man för att själv kunna vinna ;-) o det e klart att folkets röst känns som en hemsk domare... men vafan... juryn har ändå valt ut verken som folket får rösta på...
KGS
Aktiv medlem
Vem vann?
Antagligen inte jag eftersom jag inte sitter på tåget mot Nordnorge nu... nåja, man ska inte vara där förrän den 25:e, men ändå... På www.metro.se ser tävlingen oförändrad ut o man ser fortfarande ut att kunna rösta!
Antagligen inte jag eftersom jag inte sitter på tåget mot Nordnorge nu... nåja, man ska inte vara där förrän den 25:e, men ändå... På www.metro.se ser tävlingen oförändrad ut o man ser fortfarande ut att kunna rösta!
ohls
Aktiv medlem
Re: Vem vann?
Nu ser jag att dom uppdaterat sidan, men inte kom jag med i alla fall inte den bild heller, tråkigt
HDFS) (KGS skrev:
Nu ser jag att dom uppdaterat sidan, men inte kom jag med i alla fall inte den bild heller, tråkigt