Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto -Sthlm - Gamla stan - 9 Sept.
- Trådstartare Henrik-f
- Start datum
quarc
Aktiv medlem
lofling
Aktiv medlem
Tunnelbanebilden var lite för stor (102k) så den ser för hemsk ut... Verkligen dags för FOTOsidan att ändra på sina stenåldersregler som hindrar en från att lägga upp bilder.... Ett nytt försök.
Snygga bilder! Håller med om reglerna.
andersheterjag
Medlem
Det skulle vara kul att hänga på nångång, men jag känner mig GRYMT amatörig när jag ser er utrustning... :-|
Soldyrkare
Aktiv medlem
I väntan på den magiska tiden, så satt jag med en baguette och mumsade vid kajen samt fotade fåglar.
Den sista bilden är tagen med tiden 1/25 men jag tycker den blev ganska skarp, koncentrerade stilla fotografer.
Den sista bilden är tagen med tiden 1/25 men jag tycker den blev ganska skarp, koncentrerade stilla fotografer.
Bilagor
Soldyrkare
Aktiv medlem
quarc
Aktiv medlem
Det skulle vara kul att hänga på nångång, men jag känner mig GRYMT amatörig när jag ser er utrustning... :-|
Det är väldigt få bilder som påverkas nämnvärt av utrustningen, åtminstone inte i de små format vi visar i den här tråden. Vilken kompaktkamera som helst (nästan) och ett stativ Så det är bara att hänga med, sitta hemma i soffan blir det inga bilder av :.
quarc
Aktiv medlem
I väntan på den magiska tiden, så satt jag med en baguette och mumsade vid kajen samt fotade fåglar.
Jättefina bilder. Gillar verkligen de två första.
Henrik-f
Medlem
Ok .. lite bilder vart det .. här kommer några ;-p
Men dom vart lite små ... ojjo ... så jag lägger upp dom på henrik-fotograferar.blogspot.com
Men dom vart lite små ... ojjo ... så jag lägger upp dom på henrik-fotograferar.blogspot.com
Bilagor