Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tiden går fort...

... när man har skoj. så det har jag förmodligen! Bara två dagar kvar till torsdag och fika igen! :)
 
Jag kommer antagligen. I så fall kanske Juhani kan berätta varför han tittade så konfunderat på mig; möjligen var det bara förvåning över att jag för ovanlighetens skull hade kamera med mig =)
 

Bilagor

  • _MG_1991 behandlad f fotosidan.jpg
    _MG_1991 behandlad f fotosidan.jpg
    75.7 KB · Visningar: 378
Hallå allihop!

Nu känner jag att jag är något under medelåldern bland er, haha ganska mycket under faktiskt ^^ Men jag skulle ändå tycka att det var trevligt om jag kunde komma med någon gång. Har inte jättebra koll på vad det egentligen är ni gör men schysst folk som gillar kameror och äter äppelkaka verkar vara en bra kombination! Jag tänker kanske inte direkt nu på torsdag men jag frågar lite i förväg för säkerhets skull :)
 
Hallå allihop!

Nu känner jag att jag är något under medelåldern bland er, haha ganska mycket under faktiskt ^^ Men jag skulle ändå tycka att det var trevligt om jag kunde komma med någon gång. Har inte jättebra koll på vad det egentligen är ni gör men schysst folk som gillar kameror och äter äppelkaka verkar vara en bra kombination! Jag tänker kanske inte direkt nu på torsdag men jag frågar lite i förväg för säkerhets skull :)

Det brukar bli en hel del tjöt om det ena eller det andra.

Låt inte den fysiska ålder påverka. Det är den 'mentala åldern' som räknas och det känns som att den är märkbart lägre än den fysiska ;)

Hinner jag så dyker jag upp...
---
/Samuel
 
Plats?

Hej Alla!

Vi pratade löst om att byta ställe förra gången. Jag har inte sett någon ändring så jag utgår från att "samma tid o samma plats" är det som gäller?

Ses i morgon!

Hasse
 
Hej Alla!

Vi pratade löst om att byta ställe förra gången. Jag har inte sett någon ändring så jag utgår från att "samma tid o samma plats" är det som gäller?

Ses i morgon!

Hasse

Ja, den här gången blir det samma plats, samma tid, men vi kan väl ta ett allvarligt snack om att byta ställe.
Jag tycker servicen har försämrats avsevärt på Cello, och kakbitarna har krympt radikalt! Så kan vi ju inte ha det! ;-)
 
Har de bytt ägare eller vad har hänt?

Själv sitter jag fortfarande uppe i Fjollträsk så ni får ta en kakbit extra för min skull imorgon (och det skall vara mycket vaniljsås!) :(
 
Byta ställe!!!

Vi kan inte ha det så här längre!!! -blaskigare kaffe, mindre äppelkaka etc. Det är dags att "sätta ner stativet" (läs foten). Jag tror ingen av oss protesterar mot att betala nån krona mer om det skulle behövas för att kunna avnjuta motsatsen till nyss nämda!!
Nya nyllen är varmt välkomna!!!! låt inte åldern avskräcka!

Hasse
 
Ni får rapportera det nya stället som blir. Denna gång hinner jag inte, men det blir länge till nästa......nästa gång är det ju under älgjakten.....och då måste jag iväg och fylla frysen :)
Börjar att få lite abstinens av att inte komma iväg.

See ya next time
 
Jag kommer antagligen. I så fall kanske Juhani kan berätta varför han tittade så konfunderat på mig; möjligen var det bara förvåning över att jag för ovanlighetens skull hade kamera med mig =)

Jag får väl hitta på någon bra förklaring tills fikat, har ännu inte kommit på något, hehe :)
 
Jag har tänkt att dyka upp. Var evigheter sedan. Varje gång jag planerat att komma har dock något oväntat dykt upp.
 
Angående frågan om eventuellt platsbyte, så har jag sökt ägaren till caféet på Plantagegatan som vi funderar på som ersättare till Cello, men hon är hopplöst svår att nå och kommer inte att vara nåbar denna vecka förrän på torsdag. Så jag antar att vi fikar på samma gamla ställe denna vecka. Om ingen annan har ett bättre förslag. Väl mött på torsdag, alla kamerafixerade pajmonster, lattejunkies och andra frossare! :-D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.