Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
samu
Aktiv medlem
Förra gången vart det ju lite äventyr på Aeroseum som ställde till det...
Blåbärspajmedvaniljsåssabstinens börjar sätta sina spår så jag lär dyka upp.
(Den som vill kan få lov att filma mig när jag mumsar i mig blåbärspaj, tänkte provköra min Panafåniq TZ-7 lite extra under nästa fotofika).
---
/Samuel
Blåbärspajmedvaniljsåssabstinens börjar sätta sina spår så jag lär dyka upp.
(Den som vill kan få lov att filma mig när jag mumsar i mig blåbärspaj, tänkte provköra min Panafåniq TZ-7 lite extra under nästa fotofika).
---
/Samuel
Niklas Olsson
Aktiv medlem
Hej,
vilken tid träffas ni? Ifall man kanske skulle dyka upp )
Mvh Niklas
vilken tid träffas ni? Ifall man kanske skulle dyka upp )
Mvh Niklas
tgr
Aktiv medlem
Jag har en liten tanke. Om vädret är som idag och igår så tänkte jag nog försöka få lite bilder på solnedgång.
Så mitt förslag är i så fall fika i en timme från 17 och sen åka och ta lite kort annat än på paj och varandra! Någon mer intresserad?
Bifogar bild tagen med usel mobiltelefon.
Så mitt förslag är i så fall fika i en timme från 17 och sen åka och ta lite kort annat än på paj och varandra! Någon mer intresserad?
Bifogar bild tagen med usel mobiltelefon.
Bilagor
windmark
Aktiv medlem
Om det finns intresse så kan vi ha en träff om långa telen, jag kan ta på mig att visa lite telen och prata om dessa (nikon o sigma) plus teleconverter.
Det skulle jag vara väldigt intresserad av, även om jag inte har något att visa upp själv så skulle jag tycka det var roligt att kolla in!
samu
Aktiv medlem
Om det finns intresse så kan vi ha en träff om långa telen, jag kan ta på mig att visa lite telen och prata om dessa (nikon o sigma) plus teleconverter.
Det hade vart kul, det längsta jag har att komma med är AF-S 70-200VR + TC-17E II.
Egentligen är det väl inget som hindrar att vi har träffar även vid andra tidpunkter än 'torsdagar varannan vecka'?
(Fast andra kanske är extremt upptagna, vad vet jag!?!).
---
/Samuel
samu
Aktiv medlem
Funderar på om man ska våga ta sig till träffen för en fika, fotografer är ju ett farligt släkte..
Så när är nästa träff?
Torsdag nästa vecka om inte minnet sviker mig...
(Jag är fortfarande i koma efter blåbärspaijen som jag höll på att hacka sönder(på film dessutom), dvs. det är nog snart dags att byta ställe).
---
/Samuel (Jaja, jag kommer att lägga upp klippet på nylleboken när jag fått tummen ur o klippt klart den).
JenyJ
Aktiv medlem
Om allt går som det ska kommer jag påtorsdag i alla fall. Vart träffas vi nu, om det inte är Chello?
A
Det är fortfarande på Cello...
samu
Aktiv medlem
tjo hej
tänkte bara förvarna här att jag planerar komma med och fika på torsdag. hoppas det går bra tar nog med något gammalt eller plastigt~
och så ett shout out till samuel; I'm calling you out!
Jag tar nog med nått stort o klumpigt
---
/Samuel