Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
även jag nu invigd i vaniljsåsens mysterier. Trevligt.
Nu skall jag undersöka vad för underfundiga bilder som hamnat på minneskortet när min kamera var ute på vift
 
Jag råkade nog hamna på kortet iaf :)

Har idag konstaterat att det tar drygt 15 minuter att promenera från järntorget till brunnsparken.
 
Attans att jag missade detta idag...... var på dotterns fotbollsmatch och fotade, hoppas att ni lämnade lite vaniljsås till nästa gång :)
 
Nu är det snart torsdag igen, och vaniljsåsen ska vispas och äpplekakan gräddas. Fast det överlåter jag till andra, men vi kan väl ses där det sker? ;-)
 
Jao, det är väl inget direkt som hindrar att man dyker upp även denna gång om inte man blir skulle smittad av nått elakt typ nöff nöff('Farmvilleviruset' är farligt!).

Tiden går ju så ruskigt fort och min käre D300 är tebaks från 'gummibyte' så allt är som vanligt igen, helgens lek-övning blir trådlös remote av D300'n från iFånen. ;)

Vi syns/hörs o störs på torsdag!
---
/Samuel
 
Äsch, jag sitter på firmans kontor i Stockholm och sorterar papper den närmaste månaden så inget fika för min del imorgon :(
 
Jag dyker inte upp denna gång, har fullt med aktivitet de närmsta dagarna. Får snällt vänta i två veckor för vaniljkräms mötet :)
 
Nu är det snart torsdag igen!

Då vill jag träffa lite trevliga fotomänniskor över en fika på Cello igen! ;-)
 
Sh*t vad tiden rinner iväg fort nuförtiden.

Valen på vad man skall stoppa/proppa i sig blir svårare och svårare för varje gång man besöker det dära cellostället.

Jag dyker nog upp som det ser ut idag...
---
/Samuel
 
Sh*t vad tiden rinner iväg fort nuförtiden.

Valen på vad man skall stoppa/proppa i sig blir svårare och svårare för varje gång man besöker det dära cellostället.

Jag dyker nog upp som det ser ut idag...
---
/Samuel

Men man får äta samma sak två gånger, Samuel... ;-)
 
Men man får äta samma sak två gånger, Samuel... ;-)

Det är väl snarare just det att man vill 'prova på' hela sortimentet och då blir det lite väl tungt o ta allt på en o samma gång ;)

Hoppas att det blir fint väder så man kan sitta ute istället för inne i mörkret.
---
/Samuel
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.