Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Emil-G
Aktiv medlem
Japp, tack för ännu en trevlig fika. Får vi lika bra väder nästa gång månne?
Några frågade efter mina bilder från Island så det lättaste sättet att distribuera länken är nog här: www.gildebrand.com/emil/island
Här är ett musiksatt bildspel från en annan minnesvärd resa som jag gjorde i december 2008: http://www.vimeo.com/5244718
Några frågade efter mina bilder från Island så det lättaste sättet att distribuera länken är nog här: www.gildebrand.com/emil/island
Här är ett musiksatt bildspel från en annan minnesvärd resa som jag gjorde i december 2008: http://www.vimeo.com/5244718
samu
Aktiv medlem
Jao, det är väl inget direkt som hindrar att man dyker upp även denna gång om inte man blir skulle smittad av nått elakt typ nöff nöff('Farmvilleviruset' är farligt!).
Tiden går ju så ruskigt fort och min käre D300 är tebaks från 'gummibyte' så allt är som vanligt igen, helgens lek-övning blir trådlös remote av D300'n från iFånen.
Vi syns/hörs o störs på torsdag!
---
/Samuel
Tiden går ju så ruskigt fort och min käre D300 är tebaks från 'gummibyte' så allt är som vanligt igen, helgens lek-övning blir trådlös remote av D300'n från iFånen.
Vi syns/hörs o störs på torsdag!
---
/Samuel
JenyJ
Aktiv medlem
Äsch, jag sitter på firmans kontor i Stockholm och sorterar papper den närmaste månaden så inget fika för min del imorgon
Vad trist Emil, för både dig och oss. Men de har kanske vaniljsås i Stockholm också! ,-)
Emil-G
Aktiv medlem
Vad trist Emil, för både dig och oss. Men de har kanske vaniljsås i Stockholm också! ,-)
Ja, vi får hoppas det. Kanske det finns på Ellens här i Stockholm, Bengan och gubbarna drar igång på onsdag nästa vecka så jag skall försöka smita dit då.
JenyJ
Aktiv medlem
Sh*t vad tiden rinner iväg fort nuförtiden.
Valen på vad man skall stoppa/proppa i sig blir svårare och svårare för varje gång man besöker det dära cellostället.
Jag dyker nog upp som det ser ut idag...
---
/Samuel
Men man får äta samma sak två gånger, Samuel... ;-)
samu
Aktiv medlem
Men man får äta samma sak två gånger, Samuel... ;-)
Det är väl snarare just det att man vill 'prova på' hela sortimentet och då blir det lite väl tungt o ta allt på en o samma gång
Hoppas att det blir fint väder så man kan sitta ute istället för inne i mörkret.
---
/Samuel